Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367241/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00378339/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie miejskiego centrum monitoringu w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Budowa systemu monitoringu miejskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300
1.5.8.) Numer faksu: +48338579330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ustron.bip.info.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie miejskiego centrum monitoringu w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Budowa systemu monitoringu miejskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8513d291-3efd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030814/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.5 Wyposażenie centrum monitoringu miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa systemu monitoringu miejskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 860388,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 747566,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Monitoringu na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa systemu monitoringu miejskiego”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zakup i dostawę wyposażenia Miejskiego Centrum Monitoringu,
2) konfigurację i uruchomienie urządzeń w celu prowadzenia ciągłego monitoringu za pomocą Systemu Monitoringu w mieście Ustroń,
3) wyposażenie dwóch sali Wydziału Informatyki na potrzeby nadzoru, zarządzania i utrzymania MCM oraz Systemu Monitoringu,
4) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego dedykowanych do obsługi oraz zarządzania Systemu Monitoringu (do 5 osób),
5) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji materiałowej,
6) świadczenie usługi wsparcia w zakresie 48 godzin konsultacji do wykorzystania przez Zamawiającego przez okres gwarancji za wady na dostarczone urządzenia (z wyłączeniem gwarancji na stacje komputerowe), określonej w umowie.
Dostawy wraz z ich montażem, uruchomieniem i konfiguracją obejmują stanowiska operatorów, ściany wizyjne oraz elementy pośredniczące w strumieniowaniu i zarządzaniu obrazem.
W ramach konfiguracji należy także dokonać integracji z istniejącymi elementami Systemu Monitoringu, w tym w szczególności z kamerami oraz z centralnym oprogramowaniem Hikvison HikCentral Professional (Zamawiający posiada także licencję SmartWall) zainstalowanym w Data Center w MCM oraz skonfigurować analityki wizyjne na kamerach Systemu Monitoringu.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie
32235000-9 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym
32333200-8 - Kamery wideo
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917936,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917936,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OptiKabel Telecom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010390650
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917936,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Utworzenie zielonej przestrzeni przy boisku w Ustroniu Hermanicach
- Budowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - etap I
- Zakup i dostawa urządzeń i serwerów z oprogr. w ramach projektu "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach oraz jednostkach podległych"
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.