eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Wyposażenie miejskiego centrum monitoringu w ramach zadania inwestycyjnego pn." Budowa systemu monitoringu miejskiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie miejskiego centrum monitoringu w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Budowa systemu monitoringu miejskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300

1.5.8.) Numer faksu: +48338579330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ustron.bip.info.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie miejskiego centrum monitoringu w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Budowa systemu monitoringu miejskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8513d291-3efd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030814/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.5 Wyposażenie centrum monitoringu miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa systemu monitoringu miejskiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 860388,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 747566,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Monitoringu na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa systemu monitoringu miejskiego”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zakup i dostawę wyposażenia Miejskiego Centrum Monitoringu,
2) konfigurację i uruchomienie urządzeń w celu prowadzenia ciągłego monitoringu za pomocą Systemu Monitoringu w mieście Ustroń,
3) wyposażenie dwóch sali Wydziału Informatyki na potrzeby nadzoru, zarządzania i utrzymania MCM oraz Systemu Monitoringu,
4) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego dedykowanych do obsługi oraz zarządzania Systemu Monitoringu (do 5 osób),
5) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji materiałowej,
6) świadczenie usługi wsparcia w zakresie 48 godzin konsultacji do wykorzystania przez Zamawiającego przez okres gwarancji za wady na dostarczone urządzenia (z wyłączeniem gwarancji na stacje komputerowe), określonej w umowie.
Dostawy wraz z ich montażem, uruchomieniem i konfiguracją obejmują stanowiska operatorów, ściany wizyjne oraz elementy pośredniczące w strumieniowaniu i zarządzaniu obrazem.
W ramach konfiguracji należy także dokonać integracji z istniejącymi elementami Systemu Monitoringu, w tym w szczególności z kamerami oraz z centralnym oprogramowaniem Hikvison HikCentral Professional (Zamawiający posiada także licencję SmartWall) zainstalowanym w Data Center w MCM oraz skonfigurować analityki wizyjne na kamerach Systemu Monitoringu.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie

32235000-9 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym

32333200-8 - Kamery wideo

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917936,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917936,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OptiKabel Telecom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010390650

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917936,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.