eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żółkiewka-Osada › Przebudowa budynków OSP na terenie Gminy Żółkiewka - 2 gie postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków OSP na terenie Gminy Żółkiewka - 2 gie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻÓŁKIEWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hetmana Żółkiewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Żółkiewka-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-335

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846831676

1.5.8.) Numer faksu: 846831678

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolkiewka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.zolkiewka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynków OSP na terenie Gminy Żółkiewka - 2 gie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b1eab4b-2d10-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063815/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynków OSP na terenie Gminy Żółkiewka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1045377,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1045377 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 1 – przebudowa budynku OSP Adamówka obejmuje miedzy innymi:
4.3.1. Dach - roboty rozbiórkowe
4.3.2. Więźba dachowa wraz z pokryciem
4.3.3. Ściany szczytowe
4.3.4. Daszki nad wejściami
4.3.5. Remont schodów wejściowych - schody elewacji frontowej
4.3.6. Remont schodów wejściowych - schody elewacji tylnej
4.3.7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
4.3.8. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.3.9. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 216162,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 2 – przebudowa budynku OSP Chłaniów obejmuje miedzy innymi:
4.4.1. Malowanie elewacji
4.4.2. Cokół z tynku żywicznego mozaikowego
4.4.3. Wymiana drzwi wejściowych
4.4.4. Remont daszka nad wejściem
4.4.5. Wymiana rur spustowych
4.4.6. Opaska odwadniająca – remont
4.4.7. Przełożenie chodnika z kostki brukowej (naprawy miejscowe)
4.4.8. Naprawa posadzki z płytek - wjazd do garażu
4.4.9. Remont nawierzchni chodnika przy przepuście
4.4.10. Uporządkowanie terenu
4.4.11. Malowanie pomieszczeń i roboty towarzyszące
4.4.12. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.4.13. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 66416,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 3 – przebudowa budynku OSP Huta obejmuje między innymi:
4.5.1. Rozebranie sufitu podwieszanego
4.5.2. Dach - roboty rozbiórkowe
4.5.3. Więźba dachowa wraz z pokryciem
4.5.4. Ściany szczytowe
4.5.5. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
4.5.6. Sufit podwieszany
4.5.7. Instalacja elektryczna
4.5.8. Naprawa cokołu
4.5.9. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.10. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 179691,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 4 – przebudowa budynku OSP Olchowiec obejmuje między innymi:
4.6.1. Dach
4.6.1.1. Roboty rozbiórkowe
4.6.2. Więźba dachowa wraz z pokryciem oraz podniesienie piętra
4.6.3. Stolarka okienna i drzwiowa
4.6.4. Roboty wewnętrzne
4.6.4.1. Sufit podwieszany z dociepleniem
4.6.4.2. Roboty malarskie
4.6.5. Instalacja elektryczna
4.6.6. Schody zewnętrzne
4.6.7. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.6.8. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 193231,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 5 – przebudowa budynku OSP Poperczyn obejmuje między innymi:
4.7.1. Docieplenie stropu
4.7.2. Docieplenie ścian na klatce schodowej
4.7.3. Naprawa elewacji.
4.7.4. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.7.5. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 41686,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 6 – przbudowa budynku OSP Wierzchowina obejmuje między innymi:
4.8.1. Stolarka okienna i drzwiowa
4.8.2. Ścianki działowe
4.8.3. Roboty malarskie
4.8.4. Okładziny ścian i podłóg płytkami
4.8.5. Instalacja wod-kan
4.8.6. Instalacja wentylacji grawitacyjnej
4.8.7. Przyłącze kanalizacji sanitarnej i bezodpływowy zbiornik na ścieki
4.8.8. Instalacja elektryczna
4.8.9. Wykonanie chodnika pomiędzy wejściami
4.8.10. Uporządkowanie terenu.
4.8.11. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.8.12. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 144465,04 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 7 – przebudowa budynku OSP Żółkiewka obejmuje między innymi:
4.9.1. Malowanie elewacji
4.9.2. Cokół z tynku żywicznego mozaikowego
4.9.3. Opaska odwadniająca – remont
4.9.4. Opaska odwadniająca – nowa
4.9.5. Przełożenie chodnika z kostki brukowej
4.9.6. Naprawa schodów
4.9.7. Naprawa murków przy schodach
4.9.8. Uporządkowanie terenu
4.9.9. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.9.10. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 69220,33 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie części 8 – przebudowa budynku OSP Rożki - Kolonia obejmuje między innymi:
4.10.1. Roboty rozbiórkowe
4.10.2. Wykonanie nowego pokrycia dachu
4.10.3. Wymiana bram.
4.10.4. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium
oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu
cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.10.5. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ)
oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 134503,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198276,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235225,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372980,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235225,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235225,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97787,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287058,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303588,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.3) Ulica: Rudolfin 30a

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.