eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRemont dachu na budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. Żołnierzy I AWP 16



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu na budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. Żołnierzy I AWP 16

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.rokicka@chelm.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu na budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. Żołnierzy I AWP 16

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-648e5903-2545-4544-a6c0-0b31e8813e92

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099492/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-648e5903-2545-4544-a6c0-0b31e8813e92

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.chelm.sr.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przez system zapewniający obsługę procesu udzielania
zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi
Sprawiedliwości, zwany dalej Systemem.
System do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, oraz składania ofert, oświadczeń i dokumentów dostępny jest pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Wymagania zostały opisane w Rozdziale XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania obejmuje m.in.:
1) Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie:
1.1. Prace przygotowawcze:
a) wykonanie badania kamerą inspekcyjną pionów systemu odwodnienia dachu. Badanie ma polegać na sprawdzeniu szczelności i drożności istniejący systemu odwodnienia dachu. Możliwość odczytu zapisów nie powinna budzić wątpliwości co do stanu badanych elementów. Badanie należy wykonać w obecności Zamawiającego, a zapis z kamery należy przekazać Zamawiającemu na nośniku typu pendrive.
b) czyszczenie istniejącego systemu odwodnienia dachu. Podczas czyszczenia pionów rur spustowych wewnętrznych należy obserwować pojawianie się ewentualnych przecieków. Przy wykonywaniu czyszczenia systemu odwodnienia zewnętrznego należy wygrodzić i zabezpieczyć teren (w szczególności na przejściami),
c) prace zabezpieczające oraz demontaże i ponowne montaże urządzeń i pozostałych elementów na dachu (jednostki klimatyzacyjne, anteny, instalacje, maszty odgromowe itp.).
1.2. Prace rozbiórkowe:
a) rozebranie pokrycia attyk z blachy nie nadającej się do użytku,
b) demontaż starej listwy dociskowej do papy,
c) odbicie tynków wewnętrznych w miejscach zawilgocenia (pomieszczenie wiatrołapu oraz w obrębie szybu nad klapą oddymiającą),
d) rozebranie sufitu podwieszanego z płyt g-k (2-warstwy) w pomieszczeniu wiatrołapu,
e) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki m.in. listwy dociskowe, odbite tynki, płyty g-k, odpady papy i inne).
1.3. Prace remontowe w zakresie połaci dachowych:
a) Czyszczenie pokrycia dachowego z papy
Uwaga: przed przystąpieniem do robót należy zidentyfikować istniejące uzbrojenie obiektu i
Nr sprawy ZP.261.5.2025
odpowiednio je zabezpieczyć a w przypadku konieczności odłączyć przepływ mediów,
b) Przygotowanie podłoża z papy wraz z naprawą
Podłoże musi być czyste, równe, wolne od zanieczyszczeń, o odpowiedniej wilgotności, zagruntowane przeznaczonym do tego środkiem. Wszelkie odspojenia, pęcherze i pęknięcia należy naciąć „na krzyż”, wyciąć i osuszyć. Fałdy i zgrubienia należy ściąć i wyrównać. W przypadku rozległych uszkodzeń pap, należy je wyciąć po czym wkleić łaty z nowej papy. Uzupełnienia należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną oraz zleceniami producentów pap.
c) Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej.
Uwaga: Poszczególne warstwy arkuszy papy powinny być przesunięte

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
I. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidło-wo ukończył:

a) co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto w zakresie których był m.in. remont lub renowacja dachu/pokrycia dachowego.
b) przez robotę budowlaną rozumie się zamówienie realizowane na podstawie odrębnej umowy.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać zakres robót, w którym Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Średnie kursy walut do-stępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.

II. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
Wskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie:
- Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2025.418 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub
- odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 551 ze zm.)
Osoba wymieniona powyżej powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.