eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie NW Muszyna - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Muszyna – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16915,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Muszyna-Etap-II.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Muszyna – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c299f424-1bd4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.54 Roboty budowlane na terenie NW Muszyna - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.72.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233959,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Konserwacja żłobu na potoku Kryniczanka w km 7+300 - 7+700 m. Krynica Zdrój, gm. Krynica Zdrój, pow. nowosądecki, woj. małopolskie
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zapór i koryta wraz z odmuleniem na potoku Kryniczanka w km 7+300 - 7+700.
Roboty obejmować będą:
1. Oczyszczenie powierzchni korpusu zapór przeciwrumowiskowych w km 7 + 575 i 7 +700 oraz murów żłobu w km 7+670 do 7+700 z mchu i porostów metodą hydrodynamiczną oraz przy użyciu drobnych narzędzi ręcznych,
2. Na odcinku koryta potoku o długości 275m (km 7+300 do 7+575) należy wykonać odmulenie przekroju żłobu oraz odmulenie wypadu zapory wraz z wywozem do 1 km i zagospodarowaniem urobku w obrębie koryta potoku,
3. Nad zaporą w km 7+700 należy wykonać odsłonięcie zapory oraz lewego i prawego skrzydła od strony wody górnej wraz z odmuleniem cofki zapory oraz odmulenie nad zaporą odcinka o dł. 70mb wraz z wywozem do 1 km i zagospodarowaniem urobku w obrębie koryta potoku.
4. Zapora w km 7+700 wymaga odmulenia poniżej i powyżej na dł. 26mb i całej szerokości przekroju wraz z wywozem do 1 km i zagospodarowaniem urobku
w obrębie koryta potoku.
5. Na całym odcinku żłobu w km 7+300 do 7+575 jak i zaporze w km 7+575 i w km 7+700 należy wykonać wymianę oraz uzupełnienie elementów okładziny kamiennej na cementowej zaprawie specjalistycznej C30/37 (w korpusie zapór, skarpach wypadów oraz murach oporowych żłobu).
6. Po wymianie uszkodzonych elementów kamiennych oraz uzupełnieniu brakujących elementów kamiennych zapór i żłobu, należy wykonać spoinowanie okładziny kamiennej zaprawą cementową, należy uzupełnić też brakujące spoiny a spękane wymienić.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 1 zawierają załączniki do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2a do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 157611,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Konserwacja zapory przeciwrumowiskowej betonowo-kamiennej wraz z odmuleniem na potoku Wilcze, Stawiska, Dolinki w m. Powroźnik, gm. Muszyna
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zapór przeciwrumowiskowych i żłobów betonowo – kamiennych w miejscowości Muszyna na potokach:
- Wilcze km 0+015- 0+168,5 zapora i żłób na długości 153m,
- Dolinki km 0+015- 0+233,5 zapora i żłób na długości 218m,
- Stawiska km 0+000 - 0+290 zapora i żłób na długości 290m.
Prace obejmują trzy potoki: Wilcze, Dolinki, Stawiska są to krótkie lewostronne odcinki ujściowe potoków do potoku Muszynka. Na odcinkach tych na zakończeniu terenów leśnych wykonane są zapory przeciwrumowiskowe. Od zapór przeciwrumowiskowych po terenach zabudowanych, aż do ujścia do pot. Muszynka wykonane są żłoby betonowo - kamienne o przekroju kolistym.
Roboty obejmować będą:
1. Oczyszczenie powierzchni korpusu zapór i murów żłobów betonowo-kamiennych metodą hydrodynamiczną oraz przy użyciu drobnych narzędzi ręcznych,
2. Odmulenie wypadu zapór oraz przekroju żłobów z odwozem do 1km,
3. Wymiana oraz uzupełnienie elementów okładziny kamiennej na cementowej zaprawie specjalistycznej C30/37 w korpusie zapór, skarpach wypadów oraz murach oporowych żłobu (przyjęto 2%),
4. Wykonanie spoinowania okładziny kamiennej zapór i żłobów zaprawą cementową przyjęto 10%,
5. Po wyczyszczeniu zapór i żłobów z namułów pozyskany urobek należy wbudować w zagłębienia terenu na brzegach ww. potoków.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 2 zawierają załączniki do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2b do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4b do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 76348,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193861,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258395,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193861,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BrukLin” Dariusz Grucela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-347-59-53

7.3.3) Ulica: Śmigowskie nr 55

7.3.4) Miejscowość: Piwniczna – Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193861,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93908,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129818,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93908,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BrukLin” Dariusz Grucela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-347-59-53

7.3.3) Ulica: Śmigowskie nr 55

7.3.4) Miejscowość: Piwniczna – Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93908,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.