Og³oszenie z dnia 2025-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00375744/01 - Og³oszenie z dnia 2025-08-14
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y edukacyjno-informacyjne – 7 czê¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: aids@aids.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aids.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
aids.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y edukacyjno-informacyjne – 7 czê¶ci2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-773d6513-4dd1-4570-a43c-2bec2176dd73
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00425767
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00663630/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Wydawnictwa - przygotowanie lub wznowienie, druk i dystrybucja materia³ów zawieraj±cych tre¶ci profilaktyczne z zakresu problematyki HIV/AIDS oraz chorób przenoszonych drog± p³ciow±
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00375744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 160162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Broszury dot. zaka¿eñ przenoszonych drog± p³ciow± (STIs):a. HPV - w ³±cznej liczbie 84 000 szt.
b. HSV - w ³±cznej liczbie 77 000 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22150000-6 - Broszury
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40000,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adhezyjny plakat poekspozycyjny w ³±cznej liczbie: 6 000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ulotka poekspozycyjna w ³±cznej liczbie sztuk: 70 600 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22140000-3 - Ulotki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14000 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samoprzylepna naklejka kampanijna #mójpierwszyraz w ³±cznej liczbie: 300 000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23000 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podk³adki pod kubek:a. podk³adka pod kubek (kampanijna #mójpierwszyraz) w ³±cznej liczbie 21 000 szt.
b. podk³adka pod kubek (dot. testowania): w ³±cznej liczbie 21 000 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15000 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kalendarz ¶cienny, trójdzielny na 2026 rok w ³±cznej liczbie: 6 000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42000 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kalendarz ksi±¿kowy na 2026 rok w ³±cznej liczbie: 1 000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 53468,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53468,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO-HANDLOWE JANTER S.C. S£AWOMIR TERLIKOWSKI, MAREK JANKOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392309077
7.3.4) Miejscowo¶æ: Biskupiec
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 53468,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W czê¶ci nr 2 postêpowania do up³ywu terminu sk³adania ofert z³o¿ono jedn± ofertê, która zosta³a odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP ze wzglêdu na niezgodno¶æ tre¶ci tej oferty przepisami ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO-HANDLOWE JANTER S.C. S£AWOMIR TERLIKOWSKI, MAREK JANKOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392309077
7.3.4) Miejscowo¶æ: Biskupiec
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C. J. Pawelak, D. Pe³ka, D. ¦mich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57516009767
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lubliniec
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do up³ywu terminu sk³adania ofert nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 45780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO-HANDLOWE JANTER S.C. S£AWOMIR TERLIKOWSKI, MAREK JANKOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392309077
7.3.4) Miejscowo¶æ: Biskupiec
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 45780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do up³ywu terminu sk³adania ofert nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych bia³ek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów promocyjnych i kalendarzy ksi±¿kowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podzia³em na dwie czê¶ci.
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni P³ynów do ¯ywienia Pozajelitowego.
- Dostawa wyposa¿enia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne sk³adaj±ce siê z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zielon± transformacjê"
- produkcja i dostawa kalendarzy trójdzielnych na rok 2026 wg projektu w³asnego
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
wiêcej: Ulotki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





