eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 79.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
79.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b498e964-38cb-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

79.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b498e964-38cb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00147177/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb neurochirurgii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355811/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.79.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535405,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 – STABILIZACJA ZĘBA OBROTNIKA ŚRUBĄ KOMPRESYJNĄ Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO KOMIS
L.p. Opis J.m. Ilość
1 Śruby kaniulowane (średnica wewnętrzna 1,3mm), kompresyjne (z gwintem na przedniej części śruby długości 12mm), samorozwiercające. Śruby o średnicy gwintu Ø 3,5mm, średnicy rdzenia Ø 2,4mm, średnicy trzonu 2,5mm. Średnica główki śruby 6,0mm z gniazdem heksagonalnym szerokości 2,5mm pod śrubokręt. Długość śrub 36-50mm (skok co 2mm), dostępne w dwóch powtórzeniach. szt 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2880,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 – STABILIZACJA MIĘDZYWYROSTKOWA DYNAMICZNA KOMIS
L.p. Opis J.m. Ilość
1 Implant wykonany z materiału typu PEEK.
─ Założenie implantu nie powoduje uszkodzenia więzadła tylnego
wyrostków kolczystych.
─ Dostęp jednostronny.
─ Implantacja za pomocą samo-rozprężenia, mechanizm klamrowy.
─ Implantacja nie wymaga dodatkowych mocowań.
─ Implant jednoelementowy bez dodatkowych elementów blokujących i zamykających podczas implantacji.
Implanty dostępne w dwóch rozmiarach szerokości: małym(12mm) i średnim(15mm).
─ Każdy rozmiar dostępny w różnych wysokościach od 8mm do 16 mm, stopniowane co 2mm.
Budowa jednoelementowa z zawartym znacznikiem widocznym w badaniach RTG i MRI.
─ W każdym implancie maksymalnie dwa otwory do zamocowania narzędzia wprowadzającego.
─ Blokowanie implantu w narzędziu za pomocą gwintowanej poprzeczki z nakręcaną tuleją oraz zatrzaskiem blokującym.
─ Wszystkie narzędzia w zestawie bez konieczności rozkręcania/rozbierania do procesu mycia i sterylizacji.
─ W zestawie instrumentarium dostępne specjalne narzędzie do usunięcia implantu bez jego uszkodzenia.
─ Implanty sterylne, sterylizowane wyłącznie metodą promieniowania jonizującego. Implanty dostarczone w sterylnym opakowaniu - data ważności nie krótsza niż 12 miesięcy od chwili dostarczenia.
System do sztywnej stabilizacji międzykolczystej. szt 200
2 Sztywny stabilizator mędzykolczysty, umożliwiający stabilne (bez zachowania ruchomości) połączenie sąsiadujących trzonów kręgowych.
Stabilizator jednoczęściowy otwarty od tyłu osadzany na wyrostkach kolczystych za pomocą skręcanych śrubek poprzecznych .
Stabilizator dostępny w 5-ciu rozmiarach od 8 mm do 16 mm w odstępach co 2 mm. Możliwość mnogiego zastosowania w zespoleniach wielopoziomowych (3 i więcej) bezpośrednio na sąsiadujących przestrzeniach.
Możliwość zastosowania w połączeniu z dowolnym systemem stabilizacji międzytrzonowej kręgosłupa typu ALIF, PLIF, TLIF lub XLIF.
Elementy stabilizatora wykonane ze stopu tytanowego. Stabilizatory dostępne w formie sterylnej w fabrycznych opakowaniach.
Zestaw instrumentarium do aplikacji stabilizatorów powinien zawierać: indywidualne próbniki odpowiadające poszczególnym rozmiarom stabilizatorów, będące jednocześnie narzędziami do osadzania stabilizatora w miejscu wszczepu; narzędzie umożliwiające kontrolowane rozginanie uchwytów stabilizatora przed implantacją; narzędzie osadzane bezpośrednio na stabilizatorze, umożliwiające kontrolowane równoległe doginanie uchwytów stabilizatora w osi stabilizatora po jego osadzeniu w miejscu wszczepu. Zestaw jest dostarczany w specjalnej kasecie umożliwiającej jego sterylizację i przechowywanie. szt 10
3 Implant międzytrzonowy:
Implant wykonany z materiału PEEK - OPTIMA w kształcie naboju.
Implant posiada znaczniki tytanowe umożliwiające prawidłowe pozycjonowanie w pozycji z dojścia bocznego.
Ustawione do tyłu zęby zapobiegające przemieszczaniu się implantu.
Rozmiary implantu w wysokości od 9 mm do 15 mm stopniowane co 2 mm, dwóch szerokościach 14 mm i 18 mm we wszystkich wysokościach i długościach 45 mm do 55 mm co 5 mm.
Dwa rodzaje lordotyzacji "0" i "6" stopni.
Opcjonalnie dostępne rozmiary w wysokości 7 mm w szerokości 14 mm i 18 mm, oraz 17 mm w szerokości 14 mm i 18 mm.
Wraz z zestawem narzędzi do implantacji dostępny retractor do prawidłowego umieszczenia implantu w technice XLIF.
Retractor z jednym bądź dwoma ramionami przytwierdzonymi do stołu operacyjnego. Łopatki o różnych długościach dopasowane do otworu roboczego z zmiennym kątem przy podstawie do 10 stopni.
Każda łopatka regulowana indywidualnie. szt 3
Na okres trwania umowy Zamawiający wymaga:
1. Wykonawca zapewnia w komplecie zestaw instrumentarium w kontenerach przeznaczonych do sterylizacji i długotrwałego przechowywania.
2 Palety z implantami w kontenerach przeznaczonych do sterylizacji i długotrwałego przechowywania (dotyczy implantów niesterylnych -przeznaczonych do sterylizacji parowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 480500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 3 - ELEMENTY DO ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK TYPU CUSA EXCEL BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO - ZAKUP
L.p. Opis J.m. Ilość
1 Klucz jednorazowy do zmiany końcówek do uchwytu roboczego 36khz (6 szt w opakow.). op. 1
2 Klucz jednorazowy do zmiany końcówek do uchwytu roboczego 23khz (6 szt w opakow.). op. 1
3 Zestaw drenów do uchwytu 36 kHz (6 szt. w opakowa.). op. 3
4 Zestaw drenów do uchwytu 23 kHz (6 szt. w opakowa.). op. 3
5 Końcówka wielorazowa do uchwytu 36 kHz. szt. 2
6 Końcówka wielorazowa prosta do uchwytu 23 kHz. szt. 2
7 Jednorazowe wkłady do ssaka. szt. 36
8 Filtr zabezpieczający. szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 52025,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 1 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pioneer Surgical Technology B. V.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: NL815850323B01

7.3.3) Ulica: Transportlaan 111/Unit 111

7.3.4) Miejscowość: Geleen

7.3.5) Kod pocztowy: 61-63CX

7.3.7.) Kraj: Niderlandy

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-10 do 2023-10-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56206,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56206,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56206,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comef Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 360353490

7.3.3) Ulica: Gdańska 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-719

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56206,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-10 do 2023-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.