eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki Łużyckie › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipinki Łużyckie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipinki Łużyckie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683626230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa6b88fb-323a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipinki Łużyckie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6b88fb-323a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058996/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipinki Łużyckiee

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części I jest zaprojektowanie i przebudowa studni głębinowych nr 1 i 2 oraz likwidacja studni nr 3:
Zadanie 1. Przebudowę studni głębinowej nr 1 na terenie SUW Lipinki Łużyckie, działka 1/2
Zadanie 2. Przebudowę studni głębinowej nr 2 na terenie SUW Lipinki Łużyckie, działka 1/2
Zadanie 1 i 2 obejmuje:
Roboty demontażowe:
Demontaż pionu wznośnego DN 100,
Demontaż pompy głębinowej
Demontaż głowicy studni wraz z całą armaturą,
Demontaż starych rozdzielni elektrycznych,
Uwaga:
Wszystkie zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu.
Prace montażowe:
Niwelacja terenu/ roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu pod montaż płyty fundamentowej obudowy typu Lange,
Montaż rur wznośnych w studni wykonanych ze stali kwasoodpornej min. 1.4301 DN 100,
Montaż nowej pompy głębinowej – parametry i standard wykonania pompy wg zapisów z książki eksploatacyjnej studni nr 1,
Montaż płyty żelbetowej pod obudowę typu Lange,
Montaż kompletnej obudowy typu Lange,
Montaż nowej głowicy studni ze stali kwasoodpornej
Montaż instalacji elektrycznych (zasilanie, ogrzewanie, sterowanie studni, pomiary),
Roboty towarzyszące:
Rozruch mechaniczny,
Rozruch elektryczny,
Rozruch technologiczny
Zadanie 3. Likwidacja studni nr 3
Roboty demontażowe:
Demontaż pionu wznośnego DN 100,
Demontaż pompy głębinowej – zgodnie z załącznikiem,
Demontaż głowicy studni wraz z całą armaturą,
Demontaż starych rozdzielni elektrycznych,
Uwaga:
Wszystkie zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu.
Likwidacja studni nr 3 – wyłączenie z eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 248000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części II jest zaprojektowanie i przebudowa przepompowni ścieków sanitarnych:
Zadanie 1. Przebudowa przepompowni ścieków na Osiedlu Łużyckim dz. 13/59
Zadanie 2. Przebudowa przepompowni ścieków na Osiedlu Łużyckim dz. 13/50 (teren prywatny).
Uwaga:
W ramach przebudowy pompownia będzie przeniesiona z działki prywatnej nr 13/50 na działkę nr 13/2, której właścicielem jest Gmina Lipinki Łużyckie.
Zadanie 3. Przebudowa przepompowni ścieków na ul. Spacerowej w Lipinkach Łużyckich dz. nr 30
Zadanie 4. Przebudowa przepompowni ścieków na ul. Szkolnej w Lipinkach Łużyckich dz. nr 497/2
Zadanie 1,2,3,4 obejmuje:
- sporządzenie projektu architektoniczno – budowlanego oraz technicznego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu w zakresie przebudowy przepompowni ścieków,
- roboty budowlane związane z odtworzeniem nawierzchni po wykonanych robotach związanych z przebudową przepompowni,
- wykonanie rozruchów technologicznych, mechanicznych i elektrycznych,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- dokumentacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta,

W trakcie prowadzonych robót wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości odpływu ścieków sanitarnych: budowa by-passu i pompowni tymczasowej, zapewnienie wozów asenizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 772160,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części III jest zaprojektowanie i spięcie w by-bass sieci wodociągowych:
Zadanie 1. Sieć wodociągowa Suchleb-Boruszyn
Wykonanie spięcia sieci wodociągowych w miejscowościach Boruszyn i miejscowością Suchleb należy wykonać z rur PE-HD 100 RC DN 160,
Długość całkowita pierścieni, które należy zaprojektować i wykonać wynosi ok. 2 000 metrów.

Zadanie 2. Sieć wodociągowa Lipinki Łużyckie
Wykonanie spięcia sieci wodociągowych w miejscowościach Lipinki Łużyckie należy wykonać z rur PE-HD 100 RC DN 160,
Długość całkowita pierścieni, które należy zaprojektować i wykonać wynosi ok. 1 500 metrów.

Zadanie 3. Sieć wodociągowa Boruszyn - Tyliczki
Wykonanie spięcia sieci wodociągowych w miejscowościach Boruszyn i Tyliczki - należy wykonać z rur PE-HD 100 RC DN 160,
Długość całkowita pierścieni, które należy zaprojektować i wykonać wynosi ok. 3 000 metrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 2265300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jasta Plus Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970692248

7.3.3) Ulica: Zamkowa

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jasta Plus Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970692248

7.3.3) Ulica: Zamkowa

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2379927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3356977,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2379927,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jasta Plus Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970692248

7.3.3) Ulica: Zamkowa

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2379927,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.