eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoRozwój elektromobilności na terenie Grajewa - budowa ogólnodostępnej infrastruktury ładowania pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój elektromobilności na terenie Grajewa - budowa ogólnodostępnej infrastruktury ładowania pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6A

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.grajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.grajewo.pl, https://um-grajewo.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój elektromobilności na terenie Grajewa - budowa ogólnodostępnej infrastruktury ładowania pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7977da-2a1c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051901/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozwój elektromobilności na terenie Grajewa – budowa ogólnodostępnej infrastruktury ładowania pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323328

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.7013.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych w ramach zadania pn. Rozwój elektromobilności na terenie Grajewa – budowa ogólnodostępnej infrastruktury ładowania pojazdów, współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Zadanie inwestycyjne polega na dostawie, montażu i uruchomieniu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych o mocy min. 72 kW na parkingu publicznym mieszczącym się na pl. Ks. J. Popiełuszki.

2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa, montaż i uruchomienie 1 fabrycznie nowej stacji ładowania AC/DC o mocy ładowania odpowiednio min. 22kW/50kW,
2) wykonanie robót budowlanych pozwalających na uruchomienie stacji:
a) ułożenie kabla zasilającego od przyłącza,
b) wykonanie fundamentu pod stację,
c) montaż odbojników zabezpieczających stację przed uszkodzeniem,
d) przygotowanie 2 stanowisk służących do ładowania oraz ich poziome i pionowe oznakowanie,
e) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
3) pełna obsługa geodezyjna oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4) przygotowanie kompletu niezbędnej dokumentacji technicznej wymaganej do uzyskania odbioru technicznego przez Urząd Dozoru Technicznego (dalej jako „UDT”), o której mowa w § 20 rozporządzenia Ministra Energii z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie wymagań technicznych dla stacji ładowania i punktów ładowania stanowiących element infrastruktury ładowania drogowego transportu publicznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1316) lub wszelkich innych wymaganych przez obowiązujące przepisy prawa dokumentów niezbędnych do zgodnej z prawem eksploatacji,
5) złożenie w imieniu Zamawiającego do UDT wniosku o przeprowadzenie badań technicznych przed oddaniem do eksploatacji, o których mowa w art. 16 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 875) lub innych obowiązujących przepisach prawa wraz z wymaganymi załącznikami w celu uzyskania dopuszczenia do eksploatacji przedmiotu zamówienia i uzyskanie pozytywnej opinii o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155495,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155495,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155495,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNERGO SPACE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389068976

7.3.3) Ulica: ul. Czajkowskiego 55B

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155495,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.