Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00380858/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie szkolenia wyjazdowego dla uczestników/ uczestniczek wraz z otoczeniem w ramach projektu pn.: „Aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym ...”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003481572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mops.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie szkolenia wyjazdowego dla uczestników/ uczestniczek wraz z otoczeniem w ramach projektu pn.: „Aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym ...”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a90da9-870d-4999-9a6c-d02c7e884fb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007701/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zorganizowanie szkolenia wyjazdowego dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. „Aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie miasta Dąbrowa Górnicza” wraz z otoczeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie miasta Dąbrowa Górnicza” realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027, Priorytet FESL.07 Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie 7.2 Aktywna integracja2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia wyjazdowego dla uczestników/ uczestniczek wraz z otoczeniem w ramach projektu pn.: „Aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie miasta Dąbrowa Górnicza” realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027, Priorytet FESL.07 Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie 7.2 Aktywna integracja.
2. Liczba uczestników wyjazdu:
Maksymalnie 35 osób, w tym maksymalnie 18 uczestników projektu oraz maksymalnie 17 dzieci w wieku: 1,5 roku (1 dziecko), 3 lata (1 dziecko), 4 lata (1 dziecko), 5 lat (1 dziecko), 6 lat (1 dziecko), 7 lat (1 dziecko), 8 lat (2 dzieci), 9 lat (4 dzieci), 10 lat (1 dziecko), 11 lat (1 dziecko), 12 lat (2 dzieci), 13 lat (1 dziecko).
3. Czas trwania wyjazdu:
Usługa powinna być zrealizowana w weekend (od soboty do niedzieli) w jednym z trzech możliwych terminów: 27-28.09.2025 r. albo 04-05.10.2025 r. albo 11-12.10.2025 r. zgodnie z deklaracją w pkt. 5 druku oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Wyjazd z Dąbrowy Górniczej przy ulicy Łącznej 31 w sobotę około godz. 8:00, powrót do Dąbrowy Górniczej, ul. Łączna 31 w niedzielę do godz. 19:00.
4. Miejsce realizacji usługi:
Subregion Południowy Województwa Śląskiego (powiat bielski, żywiecki, cieszyński oraz miasto Bielsko-Biała) – w pkt 4 druku oferty (załącznik nr 1 do SWZ) należy podać nazwę oraz pełny adres hotelu, w którym usługa będzie realizowana.
5. Warunki organizacji szkolenia:
5.1. Czas trwania szkolenia: 10 godzin lekcyjnych, tj.: 2 dni x 5 godzin lekcyjnych oraz jedna 15-minutowa przerwa kawowa i jedna 30-minutowa przerwa obiadowa w każdym dniu szkolenia.
5.2. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 18 uczestników/uczestniczek;
5.3. Tematyka szkolenia: Temat szkolenia: „Coaching życiowy dla uczestników/uczestniczek projektu: „Aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie miasta Dąbrowa Górnicza”. Szkolenie winno obejmować w szczególności tematykę:
• Autoprezentacja i efekt pierwszego wrażenia
• Jak nas widzą inni – rola autoprezentacji w relacjach interpersonalnych
• Prawidłowe wypełnianie ról społecznych
• Kształcenie umiejętności racjonalnego prowadzenia gospodarstwa domowego
• Omówienie zasad tworzenia dokumentów aplikacyjnych
• Przygotowanie się i udział w rozmowie kwalifikacyjnej
5.4. Forma szkolenia: szkolenie grupowe w formie wykładowo – warsztatowej;
5.5. Trener/trenerka: Szkolenie będzie prowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne lub socjologiczne lub doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub pedagogiki lub socjologii oraz posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia coachingu życiowego lub treningu umiejętności społecznych oraz posiadającą ukończone szkolenie/kurs/warsztat z zakresu dot. zasad równości szans i niedyskryminacji oraz równości kobiet i mężczyzn - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na 3 dni robocze przed rozpoczęciem wyjazdu następujące dokumenty: kopię dyplomu ukończenia studiów jak wyżej, kopię certyfikatu/zaświadczenia z ukończenia szkolenia/kursu/warsztatu z zakresu jak wyżej, oświadczenia o posiadaniu co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie jak wyżej. W przypadku konieczności zmiany osoby prowadzącej szkolenie Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie oraz przesłania dokumentów jak wyżej w celu potwierdzenia kwalifikacji nowego trenera/trenerki.
5.6. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne:
a) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.
b) Ww. materiały, za wyjątkiem długopisu, powinny być opatrzone logotypami zgodnie z pkt 7 ppkt 5) SWZ.
c) Materiały szkoleniowe powinny być przygotowane w wersji elektronicznej zgodnie ze standardem cyfrowym (V. Standard cyfrowy, Rozdz. 3 Dokumenty elektroniczne w Załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027).
d) Każdy z uczestników szkolenia winien dostać na własność materiały dydaktyczne w postaci: zeszytu/notatnika A5 o minimalnej ilości kartek 60 i długopisu.
5.7. Sala szkoleniowa: Wyposażona w niezbędny sprzęt do prowadzenia szkolenia i odpowiednio w tym celu dostosowana, tj. sala posiadająca dostęp do toalety i odpowiednie warunki akustyczne (w tym odpowiednio ogrzewana/klimatyzowana), z dostępem do naturalnego światła dziennego i światła sztucznego, posiadająca miejsca siedzące przy stołach/stolikach dla wszystkich uczestników szkolenia, miejsce siedzące i stół dla osoby szkolącej oraz miejsce na zorganizowanie serwisu kawowego. Nie dopuszcza się realizacji szkolenia w sali, w której podawane są posiłki (śniadania, obiad, kolacja). Sala szkoleniowa powinna znajdować się na terenie hotelu, w którym zakwaterowani będą uczestnicy wyjazdu.
6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
6.1. Transport: Transport z Dąbrowy Górniczej, ul. Łączna 31 do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem, tj. Wykonawca zapewnieni autokar wraz z kierowcą oraz pokryje wszelkie koszty związane z usługą transportową, tj. opłaty za przejazd autostradą oraz opłaty za parkingi. Środek transportu powinien posiadać aktualne badania techniczne, dopuszczenie do ruchu drogowego oraz aktualną polisę OC i NNW. Pojazd powinien być wyposażony w sprawny system grzewczy oraz klimatyzację, a rok produkcji nie może być wcześniejszy niż 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godziny do podstawienia nowego, sprawnego pojazdu. Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia sprawnego pojazdu w ciągu 1 godziny również w przypadku wystąpienia awarii technicznej uniemożliwiającej transport uczestników szkolenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy stan techniczny i sprawność środka transportu.
6.2. Zakwaterowanie (nocleg dla uczestników wyjazdu):
a) W hotelu spełniającym standard nie mniejszy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii trzygwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku, w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2166 ze zm.), ogrodzonym, posiadającym zewnętrzny plac zabaw oraz kącik lub salę zabaw wewnątrz budynku.
b) Pokoje muszą być dostosowane do liczebności poszczególnych rodzin biorących udział w wyjeździe. Struktura rodzin przedstawia się następująco: 1 rodzina 1-osobowa, 8 rodzin 2-osobowych, 3 rodziny 3-osobowe, 1 rodzina 4-osobowa, 1 rodzina 5-osobowa (ostateczną strukturę rodzin Zamawiający określi najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem wyjazdu zgodnie z pkt. 8 ppkt 1) SWZ). Zamawiający nie dopuszcza dzielenia członków danej rodziny między różnymi pokojami. Wszystkie pokoje muszą być wyposażone w odpowiednią ilość łóżek wraz z kompletem pościeli, stolik, krzesła, szafki/szafę na odzież, TV, muszą posiadać pełen węzeł sanitarny, tj. łazienkę i WC wyposażoną w papier toaletowy, mydło oraz w komplet ręczników (1 duży, 1 mały dla każdego uczestnika).
c) Nie dopuszcza się zakwaterowania w obiektach rozproszonych typu domki letniskowe, kempingi. Hotel, w którym będą przebywać uczestnicy wyjazdu nie może być w trakcie prac remontowo – budowlanych.
Dalsza cześć opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31465,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31465 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hejhoo Katarzyna Sowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312524584
7.3.3) Ulica: Cieszkowskiego 26/2
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31465,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-04 do 2025-10-05INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania pod nazwą: Modernizacja infrastruktury informatycznej w celu utrzymania cyberbezpieczeństwa stacji końcowych
- "Budowa windy zewnętrznej w obiekcie użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 w ramach zadania: wymiana platformy dźwigowej na dźwig osobowy"
- Realizacja robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Realizacja warsztatów grupowych dla osób dorosłych i seniorów na terenie Gminy Krzanowice - warsztaty florystyczne i sportowe
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia w dniach 03 - 05 grudnia 2025 r., na terenie województwa łódzkiego"
- Zap.m.nocl.,m.park.,sali konf.oraz realiz.usł.gastron.na potrz.przepr.semin.w dn.17.11.2025 r.w Krakowie,w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akredyt."w ram.FERS 2021-27 współf.ze śr.EFS Plus oraz budż.p.
- Zorganizowanie 3 dniowego inauguracyjnego warsztatu "Poznajmy się jako osoby niepowtarzalne i wyjątkowe".
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń - agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.