eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 34 355 70 50 wew. 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szczekociny.finn.pl/bipkod/30677381

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6ba422e-4a64-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040644/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391186/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące 9 dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny w zakresie obejmującym roboty budowlane polegające na równomiernym, mechanicznym rozścieleniu dostarczonego kruszywa na wskazanym odcinku drogi oraz jego zagęszczenie walcem dla zadań:
Zadanie 1.1. – Remont drogi gminnej w miejscowości Bonowice
Zadanie 1.2. – Remont drogi gminnej w miejscowości Grabiec
Zadanie 1.3. Remont drogi gminnej w miejscowości Gustawów – Małachów
Zadanie 1.4. - Remont drogi gminnej w miejscowości Bógdał
Zadanie 1.5. - Remont drogi gminnej w miejscowości Chałupki
Zadanie 1.6. - Remont drogi gminnej w miejscowości Brzostek
Zadanie 1.7. - Remont drogi gminnej w miejscowości Przyłęk
Zadanie 1.8. - Remont drogi gminnej w miejscowości Starzyny
Zadanie 1.9. - Remont drogi gminnej w miejscowości Szyszki – Łąkietka

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 116439,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Położenie nakładki asfaltowej na drogach gminnych obejmującej zadania:
Zadanie 2.1. – Remont ul. Nadrzecznej - wykonanie nakładki asfaltowej oraz uzupełnienie brakujących krawężników
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinka drogi o długości 102,00 mb, obejmujące:
- roboty rozbiórkowe (cięcie nawierzchni bitumicznej, frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, wywóz i utylizacja gruzu),
- wykonanie koryta pod jezdnię, chodnik i wjazdy
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego pod jezdnię, chodnik i wjazdy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych
- montaż obrzeży 8x30 oraz oporników 12x25 na ławie betonowej,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej na posypce cementowo - piaskowej:
Zadanie 2.2. –- Przebudowa – położenie nakładki asfaltowej na drodze gminnej w sołectwie Tegobórz
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinka drogi o długości 500,00 mb, obejmujące:
- rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego
- wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, poboczy i zjazdów,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
- skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową szybko - rozpadową w ilościach zgodnych z Polską Normą tj. 0,8 kg/m2,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych
- utwardzenie poboczy i zjazdów warstwą z kruszywa kamiennego,
Zadanie 2.3. - Remont drogi gminnej w miejscowości Wólka Starzyńska
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinka drogi o długości 100,00 mb, obejmujące:
- rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego,
- wykonanie koryta,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych -
- utwardzenie poboczy warstwą z kruszywa kamiennego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 737293,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drużykowa – wykonanie chodnika na odcinku o długości 186,0 mb i szerokości 2,0 m, obejmujące:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej
- rozebranie nawierzchni betonowej,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
- rozebranie obrzeży betonowych,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego na chodniku, wjazdach i rozjeździe,
- odtworzenie nawierzchni przy krawężniku z betonu asfaltowego
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30, krawężników 15x30 i 15x22 oraz opornika 12x25 na ławie betonowej,
- wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 117267,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

We wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu terminie składania ofert tj. do dnia 28 października 2022 r. do godz. 10:00 w zakresie żadnej z trzech części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia
We wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu terminie składania ofert tj. do dnia 28 października 2022 r. do godz. 10:00 w zakresie żadnej z trzech części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia
We wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu terminie składania ofert tj. do dnia 28 października 2022 r. do godz. 10:00 w zakresie żadnej z trzech części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.