eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierzawaDostawa aparatu USG dla SP ZOZ Przychodnia Rejonowa w ¦wierzawie



Og³oszenie z dnia 2022-11-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu USG dla SP ZOZ Przychodnia Rejonowa w ¦wierzawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA REJONOWA W ¦WIERZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003273402

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierzawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-540

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48753067079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozswierzawa@hotmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przychodniaswierzawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu USG dla SP ZOZ Przychodnia Rejonowa w ¦wierzawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adab586c-5c75-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00425328

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spzozswierzawa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozswierzawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia; jej tre¶æ bêdzie udokumentowana.
3. Forma dokumentów elektronicznych
a) Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (okre¶lone w czê¶ci XVII ust. 1 - 3 SWZ), przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo , sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. 2021 poz. 2070 ze zm.).
b) Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne
z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 r. poz. 2247 ze zm.).
1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
4. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie
z dokumentem podpisywanym.
5. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
6. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SP ZOZ Przychodnia Rejonowa
w ¦wierzawie, ul. Lipowa 3, 59-540 ¦wierzawa, tel. 75 713 52 33, e-mail: spzozswierzawa@hotmail.com
• Wyznaczono inspektora ochrony danych w SP ZOZ Przychodnia Rejonowa
w ¦wierzawie, którym jest spó³ka Le¶ny & Wspólnicy Sp. z o.o., w której jako osobê kontaktow± wyznaczono Pana Oskara Manowieckiego, z inspektorem mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@lesny.com.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa aparatu USG dla SP ZOZ Przychodnia Rejonowa w ¦wierzawie” – znak sprawy PZP/1/2022 prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - tak¿e na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710,ze zm.), dalej „ustawa Pzp” lub ustawê z dnia 6 wrze¶nia 2001 r.
o dostêpie do informacji publicznej (Dz.U. 2022 poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez zamawiaj±cego;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów wewnêtrznych administratora danych;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - tak¿e z zawarciem i realizacj± umowy; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana i z którym Zamawiaj±cy zawrze umowê - tak¿e art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aparatu USG dla SP ZOZ Przychodnia Rejonowa
w ¦wierzawie.
2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): DOSTAWA
KOD CPV G£ÓWNY: 33112200-0 Aparaty ultrasonograficzne
3. Przedmiot zamówienia, wskazany w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci:
1) dostawê do siedziby Zamawiaj±cego sprzêtu spe³niaj±cego wymagania, okre¶lone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) monta¿/ instalacjê sprzêtu w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego;
3) skonfigurowanie i uruchomienie sprzêtu;
4) sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania sprzêtu;
5) przekazanie Zamawiaj±cemu do eksploatacji sprawnego, gotowego do u¿ytkowania sprzêtu;
6) przeprowadzenie instrukta¿u stanowiskowego z obs³ugi dostarczonego sprzêtu dla personelu Zamawiaj±cego oraz szkolenia aplikacyjne;
7) zapewnienie bie¿±cego serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis – na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poni¿ej.
2. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej bêdzie:
1) Cena brutto (C) – waga kryterium 60 %
2) Parametry techniczne punktowane (P) – waga kryterium 40 %

SP = C + P

SP – suma punktów uzyskanych przez badan± ofertê;
C – liczba punktów w kryterium cena brutto;
P – liczba punktów w kryterium parametry techniczne;
1 pkt = 1%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria. Wykonawca maksymalnie mo¿e uzyskaæ 100 pkt.

Sposób oceny ofert:
1) w kryterium CENA [C] (cena brutto) – waga kryterium 60%:
2) w kryterium Parametry techniczne [PT] punktowane – waga kryterium 40 %
Ca³kowita ocena punkowa ofert dokonana zostanie zgodnie z poni¿szym wzorem:

Ocena oferty (ca³kowita liczba uzyskanych punktów) = C + PT

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne [PT] punktowane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – ni¿ej wymienione dokumenty sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty sk³ada w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów):
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7.

Zamawiaj±cy informuje, i¿ wezwie Wykonawcê do z³o¿enie ww. o¶wiadczenia w przypadku wp³yniêcia przynajmniej 2 ofert.

2) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – z³o¿onego na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanego sprzêtu z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do oferty przedmiotowe ¶rodki dowodowe, wymagane przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp., tj:
L.p. Rodzaj dokumentu – przedmiotowe ¶rodki dowodowe
1. a) na potwierdzenie, ¿e oferowany sprzêt medyczny, stanowi±cy przedmiot zamówienia, spe³nia wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974)
– dokumenty po¶wiadczaj±ce dopuszczenie do obrotu w postaci:
• deklaracji zgodno¶ci CE potwierdzaj±cej zgodno¶æ z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych,
• certyfikatu zgodno¶ci wydanego przez jednostkê notyfikowan±,
• wpisu lub zg³oszenia/ powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych;
w przypadku kiedy wyroby objête przedmiotem zamówienia nie zosta³y zakwalifikowane przez producenta, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, w zwi±zku z czym nie podlegaj± przepisom cytowanej ustawy ani dyrektywom europejskim, dla tego wyrobu Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu dostarczenia dokumentów opisanych powy¿ej.
b) katalog lub folder (lub wyci±g z katalogu lub folderu), potwierdzaj±cy, ¿e zaoferowany sprzêt jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego, okre¶lonymi w za³±czniku nr 3 do SWZ, zawieraj±cy nazwê producenta, nazwê produktu, nr katalogowy – tak, by mo¿liwa by³a jego identyfikacja. Zaleca siê, aby Wykonawca wskaza³ - poprzez zaznaczenie w katalogu lub folderze – poszczególne, wymagane przez Zamawiaj±cego parametry i funkcjonalno¶ci. Dane dotycz±ce oferowanych parametrów i funkcjonalno¶ci, zawarte w ofercie oraz dokumentach do niej do³±czonych (np. informacje zawarte na ulotkach, w instrukcjach i katalogach), musz± byæ jednakowe. W przypadku, gdyby za³±czone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowa³y identycznego produktu, jak oferowany lub nie zawiera³y wszystkich parametrów i funkcjonalno¶ci wymaganych przez Zamawiaj±cego, nale¿y tê rozbie¿no¶æ wskazaæ i wykazaæ (opisaæ), w jaki sposób zaoferowany sprzêt spe³nia wymogi okre¶lone w SWZ.
W przypadku sporz±dzenia w/w dokumentów w jêzyku obcym, nale¿y przed³o¿yæ dokumenty wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

2. W przypadku niez³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 lub z³o¿enia dokumentów niekompletnych, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W przypadku niez³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 lub z³o¿enia dokumentów niekompletnych, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ w ramach oferty nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz Oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ -wype³niony i podpisany przez Wykonawcê,
2) Zestawienie minimalnych parametrów techniczno-u¿ytkowych dla przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – wype³niony i podpisany przez Wykonawcê.
3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp., sk³adane przez Wykonawcê w celu potwierdzenia spe³nienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego w SWZ, okre¶lone w Rozdziale VI ust. 1
5) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia (podpisania) oferty i jej za³±czników w imieniu Wykonawcy - je¿eli dotyczy. Pe³nomocnictwo winno byæ przed³o¿one w formie orygina³u opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu po¶wiadczonego notarialnie.
6) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li wystêpuje) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy.
Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie prowadzona na podstawie tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy i rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na us³ugi.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz na warunkach okre¶lonych w
projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

1. Wszelkie zmiany, okre¶lone w niniejszej umowie, nie mog± naruszaæ postanowieñ art. 454 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy:
1) zmiana danych i formy prawnej Stron umowy (w szczególno¶ci: adresu, nazwy
i siedziby, telefonu i adresu e-mail) - w przypadku, m.in. przekszta³ceñ, przejêæ, zmiany siedziby i innych danych;
2) zmiana nazwy, oznaczenia katalogowego/ kodu sprzêtu - w przypadku jego zmiany przez producenta lub dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów
i funkcjonalno¶ci sprzêtu;
3) zast±pienie sprzêtu sprzêtem zamiennym o parametrach i funkcjonalno¶ci nie gorszych ni¿ przedstawione w ofercie Wykonawcy, przy zachowaniu ceny zaoferowanej przez Wykonawcê w postêpowaniu, w sytuacji:
4) zakoñczenia produkcji lub wycofania sprzêtu z rynku, wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji, itp.,
5) zmiany technologii produkcji sprzêtu;
6) zast±pienie sprzêtu sprzêtem o wy¿szej jako¶ci, lepszych parametrach
i funkcjonalno¶ci, przy zachowaniu ceny zaoferowanej przez Wykonawcê
w postêpowaniu – w przypadku pojawienia siê na rynku takiego sprzêtu i na wniosek Wykonawcy;
7) zmiana, rezygnacja, wprowadzenie Podwykonawców;
8) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy – w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, o której mowa w §5 ust. 17;
9) zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie czasu koniecznego do wykonania czynno¶ci, bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy;
10) wyd³u¿enie okresu gwarancji - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie okresu gwarancji;
11) zmiana stawki podatku od towarów i us³ug – w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany tej stawki. W takiej sytuacji zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona.
12) inne zmiany – w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
3. Zmiany, okre¶lone w ust. 2 pkt 1) - 8) oraz 10), stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego, m.in. opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1) - 8) oraz 10), nie mog± skutkowaæ zmianami ogólnej warto¶ci umowy.
6. Wszystkie zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ - pod rygorem niewa¿no¶ci - wy³±cznie w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozswierzawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 15:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.