eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000036044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 55

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pimot.lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


motoryzacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c6ffef-5c47-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia mniejszej niż progi unijne.
Uzasadnienie: W uprzednio przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego numer ZP/6/2022 nie zostały złożone żadne oferty a warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-096035e6-3b3c-11ed-9171-f6b7c7d59353

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 736026,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie określonym w OPZ
Etap 1 - Zakres:
1) - wykonanie prac rozbiórkowych (w zakresie branży budowlanej zgodnie z projektem i sanitarnej – zgodnie z projektem demontaż instalacji WOD-Kan i C.O.)
2) - wykonanie posadzki betonowej;
3) - wykonanie konstrukcji murowych i żelbetowych;
4) - wykonanie płyty fundamentowej zewnętrznej;
5) - zamówienie bramy wjazdowej;
6) - wykonanie drogi tymczasowej
W terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.

Etap 2 - Zakres wynikający z dokumentacji projektowej w branży budowlanej, nie wymieniony w zakresie ETAPU 1 i prawa opcji, w szczególności:
1) - wykonanie konstrukcji murowych i żelbetowych;
2) - wykonanie konstrukcji stalowych;
3) -wykonanie przegród lekkich systemowych;
4) - wykonanie tynków i powłok malarskich.
5) Wykonanie bramy
W terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Zakres prawa opcji:
a. wykonanie stolarki okiennej PCV (okna w ściane zewnętrznej);
b. wykonanie stolarki drzwiowej
c. wykonanie parapetów wewnętrznych
d. wykonanie parapetów zewnętrznych
Termin wykonania robót w zakresie prawa opcji zamawiający określa na 60 dni od dnia powiadomienia wykonawcy o uruchomieniu opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Konstrukcje sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146675934

7.3.3) Ulica: Ul. 29 Listopada 16/26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-465

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż stolarki – branża budowlana
Budowa drogi tymczasowej – branża budowlana
Montaż bramy wjazdowej – branża budowlana


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66456000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.