Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321374/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
92/ZP/25 Usługa naprawy pojazdów specjalnych do transportu żywności, wody typu chłodnia, izoterma, autocysterna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442097
1.5.8.) Numer faksu: 261442101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
92/ZP/25 Usługa naprawy pojazdów specjalnych do transportu żywności, wody typu chłodnia, izoterma, autocysterna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971a8bcf-a31b-475b-842b-d77afd9f11be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Naprawa pojazdów specjalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 92/ZP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105691,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy nadwozia 2 pojazdów specjalnych IVECO EUROCARGO chłodnia rok produkcji 2004 ( UG 01044 - Tomaszów Mazowiecki , UG 01045 – Leźnica Wielka ) do transportu żywności /wody typu : chłodnia , izoterma , autocysterna będących na zaopatrzeniu 31 WOG Zgierz w 2025 roku . Zakres obowiązków Wykonawcy został określony oraz opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ ( projekt umowy) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Format Gastro Grzegorz Krawczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Reno Truck Daniel Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281076960
7.3.3) Ulica: ul. Jachowicza 18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-177
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FORMAT GASTRO" GRZEGORZ KRAWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"FORMAT GASTRO" GRZEGORZ KRAWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konkursu pięknego czytania "Książka Mówi"
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konferencji z elementami warsztatowymi "POZA SZKOŁĄ - EDUKACJA, KTÓRA DZIAŁA!"
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- 17/ZP/26 USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI ORAZ NA WYKONANIU JEDNOROCZNEJ OKRESOWEJ KONTROLI STANU SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi
- Zakup serwerów i macierzy do wirtualizacji usług realizowanego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rzeźb pochodzących z elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Krasińskich oraz z Ogrodu Saskiego.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK-2 Zadania.
- Usługa wykonywania nowych mebli
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2026 r.
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





