eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wydruk i dostawa folderu informacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wydruk i dostawa folderu informacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk i dostawa folderu informacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb048756-4a13-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej służącym złożeniu oferty wraz z załącznikami jest Platforma Zakupowa Zamawiającego znajdująca się pod adresem: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Zamawiający dla dokumentów innych niż oferta i załączniki do oferty może dopuścić zastosowanie poczty e-mail: zam-eh@metro.waw.pl w wyjątkowych sytuacjach, o których zadecyduje Zamawiający. Wykonawca nie może sam podjąć takiej inicjatywy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub e-dowodem (podpisem osobistym) lub podpisem zaufanym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej są zawarte w pkt 16.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: "SWZ").

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy , zwanych dalej „Danymi osobowymi”, jest Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego, w imieniu i na rzecz którego działa Metro Warszawskie Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-798), ul. Wilczy Dół 5, tel. centrala: +48 22 655 40 00;
2) kontakt do inspektora danych osobowych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. e-mail: iod@metro.waw.pl;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
4) Odbiorcami Danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 pełnych lat kalendarzowych liczonych od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania Danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby fizyczne występujące w imieniu Wykonawcy mają:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Danych Osobowych ich dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich Danych Osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ww. osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie jej Danych Osobowych narusza przepisy RODO lub ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
9) osobie fizycznej występującej w imieniu Wykonawcy nie przysługuje:
 prawo do usunięcia Danych Osobowych o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
 prawo do przenoszenia Danych Osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Danych Osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych dotyczących ww. osoby fizycznej jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą) rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
11) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą) rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w sekcji "RODO (obowiązek informacyjny)" Zamawiający w niniejszej sekcji ogłoszenia przekazuje informacje stanowiące kontynuację treści zawartej w sekcji "RODO (obowiązek informacyjny)":
12) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 (prawo do ograniczenia przetwarzania) rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.25.00168.2022.K.D.MACZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Wydruk i dostawa Folderu Informacyjnego”.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje wydruk i dostawę Folderu Informacyjnego przygotowanego z okazji budowy III etapu odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie (Projekt 3+Mory).
3. Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (dalej: „ST”).
4. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj.: SWZ i jej załącznikami, w szczególności ST oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej obliczoną według wzoru:
Pc = K1 + K2
Gdzie
Pc – całkowita liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę
K1 – liczba punktów w Kryterium 1 uzyskanych przez badaną ofertę
K2 – liczba punktów w Kryterium 2 uzyskanych przez badaną ofertę
2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi, na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiać taką samą łączną liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów Kryterium w nr 1 (tj. najniższą ceną).
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w sposób, , o którym mowa pkt 23.7 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca ZAŁĄCZA DO OFERTY, aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy, o której mowa w pkt 10.4 SWZ, według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ;
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy);
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, WEZWIE WYKONAWCĘ, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowe środki dowodowe):
1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 11.1 ppkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich oddzielnie.
UWAGA: Dokumenty wskazane w pkt 11.1 i 11.2 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt 16.2.12 SWZ. Dokumenty powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub e-dowodem (podpisem osobistym) lub podpisem zaufanym.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwą do wprowadzenia w niniejszym Ogłoszeniu, Zamawiający informuje, że pozostałe informacje dotyczące dokumentów jakie składają Wykonawcy celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania zawarte są w pkt. 11.3-11.7 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm. – dalej: „ustawa Pzp”) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, z uwzględnieniem postanowień pkt 16.1.4 SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
2. Oferta składana przez Spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.
3. Ilekroć w SWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w szczególności w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany terminów określonych w Umowie, w przypadku wystąpienia przyczyn wskazanych poniżej w lit. a)-d), nie dłużej niż o okres ich trwania, o ile ich wystąpienie będzie miało wpływ na terminy określone w Umowie:
a) przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy
lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,
c) opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,
d) opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom, wskazanej w § 10 ust. 2;
4) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
6) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
7) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
8) zmiany Umowy w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
9) zmiany z powodu wystąpienia siły wyższej (dotyczące w szczególności terminów wykonania Przedmiotu Umowy).
Zmiany Umowy mogą być również dokonane w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c, ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwą do wprowadzenia w niniejszym Ogłoszeniu Zamawiający informuje, że szczegółowy opis procedury umożliwiającej wprowadzenie zmian umowy zawiera Wzór Umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, w imieniu i na rzecz którego, na podstawie:
- Aktu założycielskiego spółki Metro Warszawskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Warszawie, w szczególności § 39-40,
- Umowy zawartej z m. st. Warszawa z dnia 23.01.2003 r. nr 3653/EH/03 o inwestorstwo zastępcze,
- pełnomocnictwa z dnia 10.01.2014 r. o znakach ZTM-NPZ-OGA-0141-2-1-14,
działa Metro Warszawskie Sp. z o.o. (M.W.), 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5;
Regon: 015314592, NIP: 526-26-73-576, KRS 0000146121,
Kapitał zakładowy: 328.917.500,00 zł.
2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części - art. 91 ust. 2 ustawy Pzp:
Z uwagi na jednorodny charakter Przedmiotu Zamówienia, tj. konieczność wydruku i dostawy folderu informacyjnego, podział zamówienia na części nie jest uzasadniony ekonomicznie.
4. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę jeżeli wystąpi względem niego fakultatywna przesłanka wykluczenia z udziału w postępowaniu, o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
6. Zamawiający podejmując decyzję o wykluczeniu Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie pkt 10.1 lub 10.2 SWZ uwzględniał będzie okoliczności wymienione w art. 110 -111 ustawy Pzp, a dodatkowo w przypadkach, o których mowa w pkt 10.2 SWZ – okoliczności wymienione w art. 109 ust. 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiający wykluczy również z udziału w postępowaniu Wykonawcę z powodu zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. „o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
8. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający informuje, że termin realizacji Przedmiotu Zamówienia podany w pkt. 4.2.10.) niniejszego ogłoszenia może wynieść 14 dni roboczych (dni robocze – dni kalendarzowe od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego) lub krócej, w zależności od deklaracji wykonawcy wskazanej w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.