eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Zam. podobne do określ. w um. 382/MZDW/07/2025/R z dn. 04.07.2025 r. na "Remont dr. woj. 618 od km 34+736 do km 39+445 na ter. gm. Wyszków, Somianka oraz gm. Zatory - post. nr 223/25



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zam. podobne do określ. w um. 382/MZDW/07/2025/R z dn. 04.07.2025 r. na „Remont dr. woj. 618 od km 34+736 do km 39+445 na ter. gm. Wyszków, Somianka oraz gm. Zatory – post. nr 223/25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zam. podobne do określ. w um. 382/MZDW/07/2025/R z dn. 04.07.2025 r. na „Remont dr. woj. 618 od km 34+736 do km 39+445 na ter. gm. Wyszków, Somianka oraz gm. Zatory – post. nr 223/25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339300eb-1e61-467a-9dd3-c864cd8a7530

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022288/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.178 Zamówienie podobne do określonego w umowie nr 382/MZDW/07/2025/R z dn. 04.07.2025r.-Remont dr. woj. nr 618 km 34+736-39+445 na terenie gm. Wyszków,Somianka(pow.wyszkowski) i gm.Zatory(pow. pułtuski).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podobne polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zostało przewidziane w ogłoszeniu o
zamówieniu do zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zakres: Roboty pomiarowe, wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, ciąg główny - warstwy konstrukcyjne i nawierzchnia (wykonanie warstwy wiążącej i wykonanie warstwy ścieralnej), przepust w km 37+552, roboty brukarskie (przełożenie zjazdów, demontaż i ustawienie nowych obrzeży oraz oporników betonowych, rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej), oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 223/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie podobne do określonego w umowie nr 382/MZDW/07/2025/R z dnia 04.07.2025 r. na „Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 34+736 do km 39+445 na terenie gmin Wyszków, Somianka (powiat wyszkowski) oraz gminy Zatory (powiat pułtuski).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3999960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3999960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3999960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty z wyłączeniem robót bitumicznych. Firmy podwykonawców nie są znane na tym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3999960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.