eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubeniaModernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBENIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 131

1.5.2.) Miejscowość: Lubenia

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-042

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 03 914-915

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubenia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2619efcb-5c9e-462d-9410-e850e1137824

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064670/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest realizowana w ramach programu dofinansowania przedsięwzięcia z terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych, ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych – budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271/11/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149176,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje

Zakres 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie 0001 - Lubenia na
dz. o nr. ewid. 1802/4, 1802/3 - PAS O DŁUGOŚCI 355 m I SZEROKOŚCI 2,0 m
355 m * 2,0 m= 710,00 m2
W ramach tego zakresu należy przeprowadzić min. prace polegające na:
1) MECHANICZ. WYRÓWNANIE I WYPROFILOWANIE DROGI, i odwiezieniem urobku
2) WYKONANIE WARSTWY DOLNEJ Z TŁUCZNIA /4-63mm/, WARSTWA O
ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 10 cm, rozłożenie wraz z zawałowaniem sposobem
mechanicznym (zawałowanie walcem wibracyjnym)
3) WYKONANIE WARSTWY GÓRNEJ Z MIESZANKI /0-31,5mm/, WARSTWA O
ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 10 cm, rozłożenie wraz z zawałowaniem sposobem
mechanicznym (zawałowanie walcem wibracyjnym)
Zakres 2- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie 0002 – Siedliska -
Stadion na dz. o nr. ewid. 251 - PAS O DŁUGOŚCI 931 m I SZEROKOŚCI 2,0 m
931 m * 2,0 m= 1 862,00 m2. W ramach tego zakresu należy przeprowadzić min. prace
polegające na:
1) MECHANICZNE WYRÓWNANIE I WYPROFILOWANIE DROGI, i odwiezieniem
urobku
2) WYKONANIE WARSTWY DOLNEJ Z TŁUCZNIA /4-63mm/, WARSTWA O
ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 12 cm, rozłożenie wraz z zawałowaniem sposobem
mechanicznym (zawałowanie walcem wibracyjnym)
3) WYKONANIE WARSTWY GÓRNEJ Z MIESZANKI /0-31,5mm/, WARSTWA O
ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 10 cm, rozłożenie wraz z zawałowaniem sposobem
mechanicznym (zawałowanie walcem wibracyjnym
Główny kod CPV:
CPV- 45000000-7 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
CPV - 45233320 – 8 Fundamentowanie dróg
CPV - 45112730 – 1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128905,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209800,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128905,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stanisław Warzybok prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: "TRANSKOP SD" Stanisław Warzybok, Daniel Warzybok, UL. POŁUDNIOWA 5A, 38-100 Strzyżów

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Daniel Warzybok prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: "TRANSKOP SD" Stanisław Warzybok, Daniel Warzybok, UL. POŁUDNIOWA 5A, 38-100 Strzyżów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191534589

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128905,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.