eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yZakup energii elektrycznej



Og³oszenie z dnia 2022-11-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sukiennicza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612927100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szamotuly.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-455aa143-5c36-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00424456

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00013696/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.16 Dostawa enegrii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Maria Stró¿yk tel. + 48 61 29 27 118, email: przetargi@szamotuly.med.pl
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP;
7) Niniejsze postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania;
8) Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ
siê z Instrukcj± korzystania z miniportal i ePuap - stanowi±cej za³. nr 6 do SWZ. Instrukcja zosta³a zamieszona tak¿e bezpo¶rednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTU£ACH;
3) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@szamotuly.med.pl
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup energii elektrycznej” (ZP-381-63/2022)
5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów,
w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
8) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
9) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu ofertowym;

Klauzula informacyjna RODO: http://szamotuly.med.pl/rodo/

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

Klauzula informacyjna RODO: http://szamotuly.med.pl/rodo/

Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z pó¼n. zm.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-63/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 880770 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej o ³±cznym wolumenie 1.122.000 kWh. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w SWZ, OPZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia
6. Termin wykonania zamówienia

12 miesiêcy. Planuje siê obowi±zywanie umowy od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r., przy czym, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, warunkiem rozpoczêcia dostaw do poszczególnych punktów poboru jest pozytywnie przeprowadzona, bez zw³oki, procedura zmiany sprzedawcy. Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa zostanie udzielone stosowne upowa¿nienie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3) Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + T
4) Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
5) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

UWAGA !

1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada wa¿n± i aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan±, przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia
w ofercie dokumentu koncesji. Wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, 2. O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp, 3. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), 4. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy), 5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), 6. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy), 7. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Szczegó³owe informacje w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3) Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany tre¶ci umowy, w tym istotnych postanowieñ umowy, w zakresie:
a) zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 kWh o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku od towarów i us³ug lub stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym lub zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa energetycznego oraz aktów wykonawczych do tej ustawy lub innych przepisów, np. dot. gwarantowanych cen energii. Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 kWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
b) zmiany ilo¶ci punktów poboru energii wskazanych w za³±czniku do Umowy,
c) zmiana ilo¶ci punktów poboru energii elektrycznej wynikaæ mo¿e z likwidacji punktu poboru lub w³±czenia obiektu przez Zamawiaj±cego. Rozliczenie za zu¿yt± energiê elektryczn± w nowym obiekcie odbywaæ siê bêdzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg ceny wskazanej w ofercie przez ca³y okres realizacji umowy,
d) zmiany terminu dostaw energii elektrycznej, Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu dostaw energii mo¿e byæ okoliczno¶æ niezale¿na od woli stron,
e) zmiany umowy wynikaj±ce ze zmian obowi±zuj±cego prawa,
f) zawsze dopuszczalne s± zmiany w rozumieniu art. 455 uPzp,
g) strony ustalaj±, ¿e na wniosek poszczególnych jednostek mo¿liwe jest zwiêkszenie (do 10%) lub zmniejszenie ilo¶ci obiektów lub wolumenu energii elektrycznej (do 30%) enumeratywnie w OPZ umowy, które bêdzie dokonywane na podstawie zmiany przedmiotowego za³±cznika bez konieczno¶ci renegocjowania warunków umowy, przy czym zwiêkszenie - nie wiêcej ni¿ 10% (art. 455 ust. 2 uPzp),
jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego.
5) Szczegó³owe zapisy dot. zmian postanowieñ zawartej umowy zawiera za³. nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.