Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325883/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nowej izolacji ścian fundamentowych w DDP Magnolia w Kędzierzynie-Koźlu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nowej izolacji ścian fundamentowych w DDP Magnolia w Kędzierzynie-Koźlu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154e17e8-95ff-4d52-8893-e5a51a579f83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Remont tarasu oraz wykonanie nowej izolacji ścian fundamentowych w DDP Magnolia w Koźlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2025.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84021,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
A. Przedmiotem umowy jest wykonanie nowej izolacji ścian fundamentowych w DDP Magnolia w Koźlu.
B. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) rozbiórka istniejącej opaski z kostki brukowej wraz z obrzeżami,
2) rozebranie bruku o powierzchni 2,0m x 2,0m przy schodach zewnętrznych (wejście główne),
3) rozbiórka istniejącej podsypki (do 15cm) pod istniejącymi opaskami,
4) wykonanie wykopu do głębokości 3,0m - w przypadku ściany A, ściana B i C 1,5m o szerokości do 1,5m,
5) skucie tynków powyżej poziomu terenu - ściana A 1,2m, ściana B i C 2,5m,
6) skucie tynków poniżej terenu - ściana A 3,0m, ściana B i C 1,5m,
7) skucie tynków ościeży okien - ściana B,
8) demontaż parapetów okien i kratek wentylacyjnych - ściana B,
9) odgrzybienie przy użyciu szczotek stalowych powierzchni ścian A, B i C - po skuciu tynków,
10) miejscowa iniekcja grawitacyjna ścian A, B i C - przyjęto 40% długości ściany,
11) wykonanie miejscowej izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej ściany A, B i C - poniżej poziomu terenu,
12) ułożenie płyt XPS 30 gr 15cm - ściany A, B i C poniżej poziomu terenu,
13) izolacje pionowe z foli kubełkowej ściany A, B i C,
14) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem,
15) wykonanie nowej opaski o szerokości do 1,2m wraz z podbudową z piasku do 0,15m,
16) wykonanie bruku o powierzchni 2,0m x 2,0m przy schodach zewnętrznych (wejście główne),
17) gruntowanie podłoży ścian - cokołów A, B i C,
18) ocieplenie ścian A, B i C styropianem 15cm - cokół budynku,
19) montaż narożników wypukłych kątownik metalowy,
20) ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych - ściana B,
21) wykonanie spadków pod obróbki blacharskie i montaż parapetów zewnętrznych - ściana B,
22) wyprawa elewacyjna cokołu ścian A, B i C - kolorowy tynk mineralny,
23) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki.
24) wymiana dwóch lamp zewnętrznych,
25) wymiana lampy awaryjnej.
26) Uwaga: W związku z tym, że prace będą prowadzone w obiekcie czynnym wykonawca dokona zabezpieczenia obiektu oraz będzie prowadził roboty budowlane w taki sposób aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było bezkolizyjne jego użytkowanie zgodnie z przepisami BHP.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje ponadto:
1) wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej + 2 kpl. w wersji papierowej;
2) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
4) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
5) remont i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;
6) dokonanie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
7) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:
a) odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne pozostałości typu gruz, złom, itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów;
b) składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia;
c) nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru robót lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;
8) zabezpieczenie istniejącego drzewostanu (obudowa pni drzew w obrębie inwestycji) przed uszkodzeniami mechanicznymi;
9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) na obszarach terenów zielonych zniszczonych w ramach wykonywanych prac należy założyć powierzchnie trawnikowe. Teren należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, spulchnić wyrównać i splantować. Warstwa ziemi urodzajnej musu mieć co najmniej 10cm grubości. Teren należy obsiać mieszanką przeznaczoną do trawników miejskich;
11) wykonanie dokumentacji fotograficznej miejsca prowadzonych robót po ich zakończeniu i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia robót;
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujących materiałów pochodzących
z rozbiórki takich jak: kostka chodnikowa, krawężniki, obrzeża betonowe, kostka kamienna itp. W związku z tym:
a) nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) decyzję, co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor Nadzoru w trakcie przekazania placu budowy dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy,
c) należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie,
d) materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu,
e) przewiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki a nadających się do ponownego wykorzystania na wskazane przez Inwestora miejsce składowania Transport na odległość do 10 km, leży po stronie Wykonawcy.
13) wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych czynności, warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;.
D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób (robotników) wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Przedmiary robót należy traktować jako elementy wyłącznie pomocnicze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Makuch MAKAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6343034131
7.3.3) Ulica: Makuszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- "Dostawa układu do przetwórstwa tworzyw termoplastycznych"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej - etap I - B.O. - III POSTĘPOWANIE
- Dostawa sprzętu komputerowego do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa koparko - ładowarki o wysokiej wydajności pracy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa urządzeń i sprzętu dla Gminy Kędzierzyn-Koźle w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





