Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414500/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00458357/01 - Wynik z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa mięsa do Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY W OPOLU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530575575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Spacerowa 10
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-094
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 4564267
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zoo@zoo.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umopole.logintrade.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424317
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00414500
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie wykonał w sposób należyty min. 2 dostawy mięsa na łączną kwotę min. 200 000,00 zł brutto.
Po zmianie:
Część 1:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie wykonał w sposób należyty min. 2 dostawy mięsa na łączną kwotę min. 200 000,00 zł brutto.
Część nr 2:
Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
WYKAZU DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyń niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, potwierdzające ich należyte wykonanie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Dot. tylko części nr 1:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od
dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia
oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
WYKAZU DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyń niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, potwierdzające ich należyte wykonanie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-05 14:50
Po zmianie:
2023-10-11 14:50
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-05 15:05
Po zmianie:
2023-10-11 15:05
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych w Opolu
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu telekomunikacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni lutowania - pomoce dydaktyczne
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń pn. Komunikacja interpersonalna i asertywność
- Odnowa krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej nr 421 na odcinku DK45 - Łany od km 8+880 do km 11+500
- Budowa kolumbariów na cmentarzu komunalnym w Opolu
- Zadanie nr 3 - Adaptacja pojazdu marki Suzuki S-cross na policyjną wersję oznakowaną
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy w Myśliwcu
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Rumi z podziałem na dwie części".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa artykułów żywnościowych do 2 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 10 części (na rok 2026).
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Rumi z podziałem na trzy części."
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Łazach przez okres 10 miesięcy w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.