eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymBudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zakroczym



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zakroczym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.kaczynska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142330

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zakroczym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa73c8a6-403a-4153-a525-bb2aa1cd515c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062877/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strubiny przy drodze gminnej nr 240609W

1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Trębki Nowe przy drodze gminnej nr 240607W

1.1.15 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Mochty Smok przy drodze gminnej nr 888049

1.1.16 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Wólka Smoszewska przy drodze powiatowej nr 2419 W

1.1.17 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zakroczym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 696331,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Mochty Smok, Wólka Smoszewska, Trębki Nowe, Strubiny i Zakroczym ul. Parowa Okólna, ul. Warszawska, ul. Klasztorna.
2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, dla następujących lokalizacji (Projekty budowlano-wykonawcze budowy linii kablowej oświetlenia drogowego, Specyfikacje Techniczne
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót):
1) Dokumentacja oświetlenia w m. Zakroczym, ul. Warszawska dz. ew. nr 28:
2) Dokumentacja oświetlenia w m. Zakroczym, ul. Parowa Okólna.
3) Dokumentacja oświetlenia w m. Zakroczym, ul. Klasztorna
4) Dokumentacja oświetlenia w m. Mochty-Smok
5) Dokumentacja oświetlenia w m. Wólka Smoszewska
6) Dokumentacja oświetlenia w m. Trębki Nowe
7) Dokumentacja oświetlenia w m. Strubiny
3. Przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
4. Zakres robót obejmuje:
1) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
2) naprawę nawierzchni z kostki betonowej,
3) kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szerokości dna do 0,4 m w gruncie kat. III-IV,
4) wykonanie przewiertów mechanicznych dla rury o śr. Do 110 mm pod obiektami,
5) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szer. do 0,6 m,
6) układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75mm w wykopie otwartym,
7) układanie rur ochronnych KR 50/50 na całej trasie,
8) układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rurach przepustowych,
9) układanie ręcznie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych i przy słupach,
10) układanie bednarki w rowach kablowych –bednarka do 120 mm2,
11) układanie rur dwudzielnych,
12) zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. IV,
13) zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi,
14) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych 5 m,
15) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych 6 m,
16) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych 7 m,
17) montaż wysięgników pojedynczych na słupach,
18) montaż opraw na słupach oświetleniowych,
19) wciągniecie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słupy,
20) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III,
21) badanie linii kablowej nn – kabel 4 żyłowy,
22) badanie i pomiary instalacji uziemiającej,
23) podłączenie kabla oświetleniowego do istniejącego słupa oświetleniowego,
24) montaż osprzętu modułowego w skrzyni SON – dostosowanie zabezpieczeń,
25) obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja).
5. Lokalizacja przedsięwzięcia na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego, w powiecie nowodworskim, w gminie Zakroczym w miejscowościach:
1) Zakroczym ul. Warszawska dz. ew. nr 22, 28, 26/4, ob. 01-06,
2) Zakroczym ul. Parowa Okólna dz. ew. nr 119, 78 ob. 01-08,
3) Zakroczym ul. Klasztorna dz. ew. nr 9/5, 31 ob. 01-02, dz. ew. nr 47 ob. 01-03,
4) Mochty-Smok dz. ew. nr 47/8, 50, 47/36 ob. Mochty Smok,
5) Wólka Smoszewska dz. ew. nr 48, Mochty Smok, dz. ew nr 103 ob. Wólka Smoszewska,
6) Trębki Nowe dz. ew. nr 33 ob. Trębki Nowe,
7) Strubiny dz. ew. nr 43, 63 ob. Strubiny.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.
7. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tj. osób wykonujących bezpośrednio wszystkie roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie instalowania drogowego sprzętu oświetleniowego oraz innych instalacji elektrycznych;
2) Wykonywanie powyższych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy;
3) Wymóg ten nie dotyczy osobistego wykonywania wymienionych czynności przez Wykonawcę lub Podwykonawcę będącego osobą fizyczną, w tym przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą, tzw. samozatrudnienie;
4) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy;
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).
10. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
11. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w PFU a następnie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentacji projektowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy.
12. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
13. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w rozumieniu ustawy Pzp.
3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
4) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych z podaniem ich nazwy, dokładnym opisem parametrów i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia.
5) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji i muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
6) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego.
14. Okres gwarancji na roboty budowlane oraz użyte i wbudowane materiały wynosi 5 lat od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń. Okres rękojmi za wady zostaje rozszerzony na czas udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534547,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925515,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534547,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Uziębło ELVOT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180152604

7.3.3) Ulica: Szklarniowa 5D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534547,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.