eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie - fundusz sołecki



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie – fundusz sołecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.tobolewska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie – fundusz sołecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82da211e-55dd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie – fundusz sołecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413144/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.51.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt przebudowy drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi (działka nr 30, część działki nr 2, część działki nr 208 obręb Salno, gmina Koronowo), obejmuje:
• Przebudowę drogi gminnej wewnętrznej działki ewid. nr 30, 2, 208 w miejscowości Salno, gmina Koronowo wraz z utwardzeniem terenu w sześciu uzgodnionych lokalizacjach oraz oświetleniem;
• Odcinek o długości ok. 800 mb;
• Szerokość drogi dostosowana maksymalnie do szerokości pasa drogowego;
• Wszystkie zjazdy na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki;
• Utwardzenie terenu w sześciu wskazanych lokalizacjach (z przeznaczeniem na postój);
• Przyłącze prądu w miejscu postoju umożliwiające podłączenie się przez użytkowników – np. food truck;
• Uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z odpowiednimi organami;
• Uzgodnienie zjazdu na drogę wojewódzką (DW243) z odpowiednimi organami;
• W drodze znajduje się sieć wodociągowa oraz energii elektrycznej;
• Odwodnienie nawierzchni drogi, wykonanie kanalizacji deszczowej (sposób rozwiązania odwodnienia drogi należy ustalić na etapie projektu);
• Przepust drogowy w ciągu drogi;
• Zaprojektowana w technologii zaproponowanej przez projektanta. Po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.
Dla przedmiotowych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
• pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych;
• opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania wraz z rozgraniczeniem. Możliwa konieczność wznowienia granic. Orientacyjna ilość wyznaczenia i stabilizacji punktów granicznych wynosi:
a) dla działki ewid. nr 30 – 30 sztuk (土 20 sztuk),
b) dla działki ewid. nr 2 – 61 sztuk (土 40 sztuk),
c) dla działki ewid. nr 208 – 10 sztuk (土 8 sztuk).
W przypadku działek nr 2 i 208 opracowaniu podlega część nieruchomości – zgodnie z faktycznym przebiegiem oraz załącznikiem graficznym.
• Uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taka konieczność;
• Uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba;
• Uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej;
• Uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego oraz Wydziałem Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych, zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu;
• Dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych, bądź w przypadku konieczności złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę;
• Opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania;
• Opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu;
• Wykonania projektu stałej organizacji ruchu;
• Wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu;
• Aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 listopada 2022 roku godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.