Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00386701/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w ramach programu „Rehabilitacja 25 plus” w SOSW w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Janiny Doroszewskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PCK 2
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswkrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.soswkrasnystaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f7e21f6-1230-4081-a409-4af853d4acc51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w ramach programu „Rehabilitacja 25 plus” w SOSW w Krasnymstawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f7e21f6-1230-4081-a409-4af853d4acc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016553/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w ramach programu „Rehabilitacja 25 plus” w SOSW w Krasnymstawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 321.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z osobami niepełnosprawnymi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym lub głębokim, w tym z niepełnosprawnością sprzężoną będącymi absolwentami SOSW w Krasnymstawie w ramach pilotażowego programu „Rehabilitacja 25 plus” .
Podstawa prawna:
• Uchwała Rady Nadzorczej PFRON nr 8/2018 z dnia 21 sierpnia 2018 roku w sprawie zatwierdzenia pilotażowego programu „Rehabilitacja 25 plus”;
• Uchwała Rady Nadzorczej PFRON nr 11/2023 z dnia 15 maja 2023 roku;
• Zarządzenie Pełnomocników Zarządu PFRON określające stawkę osobową na jednego beneficjenta programu „Rehabilitacja 25 plus”;
• Procedury programu „Rehabilitacja 25 plus”.
2. Na całość zamówienia składa się realizacja następujących zadań:
ZADANIE 1 – Fizjoterapeuta 20 godz/miesiąc
ZADANIE 2– Oligofrenopedagog 140 godz/miesiąc
ZADANIE 3 – Pomoc nauczyciela 100 godz/miesiąc
Zadanie 1 i 2 – 160 godzin/miesiąc; Zadanie 3 – 100 godzin/miesiąc
Ogółem w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca powinien wykonać 2 600 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISKRA-EDUKACJA ANIMACJA SZKOLENIA Sp. z o.o. ul. ul. Tomasza Zana 43 lok. 2.1, 20-601 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362976226
7.3.3) Ulica: ul. Tomasza Zana 43 lok. 2.1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ISKRA - EDUKACJA ANIMACJA SZKOLENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ISKRA - EDUKACJA ANIMACJA SZKOLENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- "Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu"
- "Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica od km 1+516 do km 5+097 dł. 3,581 km
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego - II postęp.
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegających na przeprowadzeniu zajęć ze specjalistami (...) - 7 Części
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





