Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie śniadań oraz obiadów na rok szkolny 2025/2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cześnikowska 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie śniadań oraz obiadów na rok szkolny 2025/2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e903bf67-1be0-44c9-a8f6-54bde7d68304
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044992/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Przygotowanie i wydawanie śniadań i obiadów w szkołach na rok szkolny 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zaprasza do negocjacji firmy, które wcześniej zostały wybrane przez Dyrektorów Szkół do współpracy w zakresie żywienia wszystkich dzieci w danej szkole. Ponieważ dzieci podopiecznych MOPR nie mogą być traktowane oddzielnie od pozostałych dzieci w szkole ani w żaden sposób wyróżniane, MOPR podejmuje negocjacje z firmami, które na podstawie umowy ze szkołą prowadzą żywienie wszystkich uczniów. Ponadto istnieje konieczność kontynuacji żywienia dzieci na terenie szkół przez firmy, które mają podpisane umowy ze szkołami na wyłączność żywienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.141.2025.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174139,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie śniadań oraz obiadów (drugich dań) dzieciom podopiecznym MOPR w następujących szkołach:
1) Szkoła Podstawowa nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi
2) Szkoła Podstawowa nr 48 im. gen. Oswalda Franka
3) Szkoła Podstawowa nr 55 im. Jurija Gagarina
4) Katedralna Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCHOOL FOOD Michał Łucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822140009
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 44a
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188071,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/147/25 Opracowanie dokumentacji technicznej PFU w standardzie budowli ochronnej dla części podziemnej obiektu Centrum Technologii Zrów Rozwoju oraz Centrum Nowocz Technologii I Innowacji PP.
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych "3"
- "Zakup mebli ze stali nierdzewnej dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- 36_2025 Dostawa aparatury i wyposażenia medycznego do Poradni Okulistycznej w SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2026-2027).
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
- Żywienie uczniów w Szkole Podstawowej w Lubniu
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Przygotowanie i dowóz posiłków do szkół podstawowych w Gminie Opatówek w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.