Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Warszawa: Dostawa artykułów elektrotechnicznych
Numer ogłoszenia: 200423 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, fax 022 5746359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrotechnicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Źródła światła (Świetlówki, Żarówki, Źródła halogenowe i lampki sygnalizacyjne, Oprawy oświetleniowe, Części opraw oświetleniowych) Zabezpieczenia (Wyłaczniki nadmiarowoprądowe, Wyłączniki różnicowoprądowe odporne na prądy impulsowe charakterystyka AC, Wyłączniki różnicowoprądowe z członem nadmiarowym, Rozłączniki, Bezpieczniki) Korytka/listwy/rurki/uchwyty (Listwy naścienne i korytka, Rurki/ złączki/puszki , Łączniki i gniazda) Osprzęt 3-fazowy Kable i przewody Końcówki kablowe, złączki Opaski kablowe Sterowanie Baterie, taśma izolacyjna itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4)gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego Bank PeKaO S.A. O/Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1 - konto nr 56 1240 6003 1111 0000 4940 6320, do terminu składania ofert, Pozostałe informacje zawarte sa w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. muszą: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 2.1) przez posiadanie niezbędnego doświadczenia rozumie się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej dwóch dostaw artykułów elektrotechnicznych o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, 2.2) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w punkcie 2.1) powyżej Wykonawca musi załączyć do oferty: 2.2.1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców przez co Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej dwóch dostaw artykułów elektrotechnicznych o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2.2.2) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, np. (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2.3) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ich doświadczenie będzie oceniane łącznie. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - które stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 4) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4.1) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 4.1.1) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.1.2) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą i niniejszą SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - w 1 egzemplarzu; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem w 1 egzemplarzu; 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ - z podaniem ich wartości, przedmiotu świadczenia, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres i telefon) - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany. 5. Dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie o którym mowa powyżej, z należytą starannością - referencje, opinie itp. - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; 6. Oświadczenie - druk - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - 1 egzemplarz;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej Dział Zamówień Publicznych ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, pokój 004.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki w podziale na zadania.
- Dostawa drobnych materiałów elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla UCK
więcej: Artykuły elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.