eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Dostawa łóżek szpitalnych, pediatrycznych i porodowych wraz z wyposażeniem do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek szpitalnych, pediatrycznych i porodowych wraz z wyposażeniem do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612854031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa łóżek szpitalnych, pediatrycznych i porodowych wraz z wyposażeniem do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-314dfaed-4725-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Poprawa jakości i dostępności do infrastruktury zdrowotnej, w tym świadczeń diagnostycznych, poprzez zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia medycznego na rzecz Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o., realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Osi 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działania 9.1 „Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną”, Poddziałania 9.1.1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżka pediatryczne elektryczne z materacem– 10 sztuk

1. Urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji 2023 rok. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń powystawowych, będących wcześniej w eksploatacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne, wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Sprzęt musi pochodzić od tego samego producenta.
4. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
5. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia, który jest wyrobem medycznym musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
6. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady na poszczególne urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia wynoszące 24 miesiące.
7. Ubezpieczenie urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia jest po stronie Zamawiającego.
8. Wykonawca przeszkoli z obsługi użytkowania urządzeń personel wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 130385,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżka porodowe - 3 sztuki

1. Urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji 2023 rok. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń powystawowych, będących wcześniej w eksploatacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne, wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Sprzęt musi pochodzić od tego samego producenta.
4. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
5. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia, który jest wyrobem medycznym musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
6. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady na poszczególne urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia wynoszące 24 miesiące.
7. Ubezpieczenie urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia jest po stronie Zamawiającego.
8. Wykonawca przeszkoli z obsługi użytkowania urządzeń personel wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143112-4 - Materace

4.5.5.) Wartość części: 144540,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Łóżka szpitalne elektryczne z materacem i stolikiem przyłóżkowym- 20 sztuk

1. Urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji 2023 rok. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń powystawowych, będących wcześniej w eksploatacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne, wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
4. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia, który jest wyrobem medycznym musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
5. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady na poszczególne urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia wynoszące 24 miesiące.
6. Ubezpieczenie urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia jest po stronie Zamawiającego.
7. Wykonawca przeszkoli z obsługi użytkowania urządzeń personel wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143112-4 - Materace

33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 153640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140961,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140961,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140961,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Formed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532487519

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 97

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140961,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aparatura Medyczna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992852755

7.3.3) Ulica: ul. Piękna 64C/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-506

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Famed Żywiec Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec- - produkcja i dostawa łóżek porodowych; instalacja i pierwsze uruchomienie łóżek porodowych; szkolenie z użytkowania i eksploatacji łóżek porodowych; wykonywanie wszelkich czynności serwisowych w udzielonym okresie gwarancji.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184226,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184226,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184226,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191

7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 7

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184226,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.