Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie śniadań oraz obiadów na rok szkolny 2025/2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cześnikowska 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie śniadań oraz obiadów na rok szkolny 2025/2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab3efe4-e717-40a5-bbb6-57ce25960c19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044992/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przygotowanie i wydawanie śniadań i obiadów w szkołach na rok szkolny 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zaprasza do negocjacji firmy, które wcześniej zostały wybrane przez Dyrektorów Szkół do współpracy w zakresie żywienia wszystkich dzieci w danej szkole. Ponieważ dzieci podopiecznych MOPR nie mogą być traktowane oddzielnie od pozostałych dzieci w szkole ani w żaden sposób wyróżniane, MOPR podejmuje negocjacje z firmami, które na podstawie umowy ze szkołą prowadzą żywienie wszystkich uczniów. Ponadto istnieje konieczność kontynuacji żywienia dzieci na terenie szkół przez firmy, które mają podpisane umowy ze szkołami na wyłączność żywienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.137.2025.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141662,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie śniadań oraz obiadów (drugich dań) dzieciom podopiecznym MOPR w następujących szkołach:
1) Szkoła Podstawowa nr 23 im. gen. Józefa Bema
2) Szkoła Podstawowa nr 82 im. księcia Przemysła I
3) Poznańska Szkoła Chóralna Jerzego Kurczewskiego
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI Catering Dominika Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811604675
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 10
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-889
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia wnętrz budynku Centrum Administracyjno-Edukacyjnego Ogrodu Dendrologicznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Usługa kolokacji sprzętu w ramach Data Center - Centrum Przetwarzania Danych
- TPm-97/25 Modernizacja i rozbudowa systemów AV w salach dydaktycznych w budynku Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników AWF w Poznaniu w ramach realizacji projektu pn. "Od Startu do Dyplomu AWF - Kompleksowy Program Przeciwdziałania Dropout w AWF w Poznaniu"
- zakup fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia uczniów Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Krośnie w okresie od 07.01.2026 r. do 22.12.2026 r.
- Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci ze szkół podstawowych
- "Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy"
- Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rybnie z wydawaniem, dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2026 roku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Krośnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





