Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308193/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00316922/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000594465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 754 21 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.ketrzyn@sanepid.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ketrzyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-396c82b5-628f-43fa-bc36-e3d27cd6ce9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Inspekcja Sanitarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396c82b5-628f-43fa-bc36-e3d27cd6ce9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00166067/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OEA.272.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57305,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Surowice diagnostyczneSUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica HM szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica DO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O9 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica Hgm szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica BO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O4 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica CO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O 6,7 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O 8,20 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica AO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica EO szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4950,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Szkło laboratoryjneKolby stożkowe Erlenmayera bez szlifu, z wąską szyjką, poj.300 ml szt. 6
Probówki szklane duże szt. 200
Probówki szklane szt. 100
Cylinder miarowy 100ml, klasa A z wylewką i stopką szklaną szt. 4
Bagietki szklane szt. 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 947,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Środki j. uż. - wata, gazaWata bawełniana (100% bawełna) nadająca się do sterylizacji na suche gorace powietrze w temperaturze 180ºC op. 50
Gaza pakiet 300
Wata celulozowa (Lignina) kg 30
Wata celulozowa (Lignina) kg 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2665,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4- Środki do dezynfekcjiSzybko działający alkoholowy preparat dezynfekcyjny op. 15
Roztwór do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk szt. 8
Szybko działający alkoholowy preparat dezynfekcyjny litr 10
Szybko działający alkoholowy preparat dezynfekcyjny litr 10
Preparat myjący do dezynfekcji rąk op. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1595,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Artykuły do sterylizacjiPaski TST op. 5
Rurki Browne`a op. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1558,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Artykuły do sterylizacji -sporaleSporal A op. 15
Sporal S op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1302,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Testy lateksowe EPEC, E.coli O157, VTECodczynnik wieloważny A szt. 1
odczynnik wieloważny B szt. 1
odczynnik wieloważny C szt. 1
lateks kontrolny szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O127 szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O142 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O119 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O124 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O125 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O126 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O128 szt. 1
Odczynnik jednoważny C: O25 szt. 1
Odczynnik jednoważny C: O44 szt. 1
Odczynnik jednoważny C: O114 szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2470,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Wkłady do dejonizatora-filtry do wodywkład piankowy polipropylenowy 5-cio mikronowy (FCPS5 AF) szt. 4
wkład węglowy blokowy (FCCBL) szt. 7
wkład piankowy polipropylenowy 5-cio mikronowy (FCPS5 AF) szt. 8
wkład węglowy blokowy (FCCBL) szt. 8
Membrana osmotyczna (100 gpd Osmonics) szt. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 682,98 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 -Surowice diagnostyczne i podłoże GardaSurowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella dla grupy: BO szt. 1
Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella anty O:4 szt. 1
Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella anty O:9 szt. 1
Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella anty O:46 szt. 1
Roztwór 3 % NaCl szt. 2
Podłoże Garda do rozwoju antygenów rzęskowych op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1494,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10- Materiały j.u. - ezyEza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 µl szt. 8 000
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o poj. Oczka 1 µl, jednorazowego użytku; szt 1 200
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o poj. Oczka 10 µl, jednorazowego użytku; szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11- Środki do myjkiSpecjalny środek czyszczący, delikatny dla czyszczonych materiałów, wspierający i intensyfikujący oczyszczanie ultradźwiękowe op 1
Środek czyszczący do myjek ultradźwiękowych op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 1108,18 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - Certyfikowane materiały odniesienia dla ilościowych metod mikrobiologicznych żywnościCertyfikowane Materiały Odniesienia dla metod ilościowych mikrobiologicznych żywności zestaw 1
Certyfikowane Materiały Odniesienia dla metod ilościowych mikrobiologicznych żywności zestaw 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 935,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13- Wzorce SBWR-r wzorcowy jonu azotu amonowego 1000 mg/l op 1
R-r wzorcowy jonu azotu azotanowego 1000 mg/l op 1
R-r wzorcowy jonu azotu azotynowego 1000 mg/l op 1
R-r wzorcowy jonu żelaza 1000 mg/l (Fe3+) op 1
R-r wzorcowy jonu manganu 1000 mg/l (Mn2+) op 1
R-r wzorcowy jonu fluorkowego 1000 mg/l (F-) op 1
wzorzec twardości ogólnej wody c=10mmol/dm3CaCO3 op 3
formazynowy stabilizowany wzorzec mętności 1,0 NTU op 1
formazynowy stabilizowany wzorzec mętności 10 NTU op 1
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 0,015 S/m (simens na m) - typ 0,001D op 5
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 0,0720 S/m (simens na m) - typ 0,005D op 4
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 0,141 S/m (simens na m) op 1
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 2000 µS/cm (mikrosimens na cm) op 1
wzorzec pH=4,01±0,01 (25 st.C) do kalibracji pehametru op 4
wzorzec pH=7.00±0,01 (25 st.C) do kalibracji pehametru op 4
wzorzec pH=10.01±0,02 (25 st.C) do kalibracji pehametru op 5
Roztwór buforowy pH 7,00±0,01 op 1
Roztwór buforowy pH 9,21±0,02 op 1
R-r wzorcowy jonów chlorkowych w wodzie 1000 mg/l (Cl-) op 2
R-r wzorcowy jonów siarczanowych 1000 mg/l ( SO42- ) op 1
R-r wzorcowy jonów fluorkowych w wodzie 1000 mg/l (F-) op 1
Roztwór standardowy fluorków stężenie 0,2 mg /L (NIST) op 1
Roztwór standardowy fluorków stężenie 1 mg /L (NIST) op 1
Roztwór standardowy fluorków stężenie 10 mg /L (NIST) op 1
Roztwór wzorcowy barwy ( roztwór platynowo-kobaltowy) HAZEN500 op 2
Rezorcyna C6H6O2 ( związek o wysokiej czystości) op 1
di-Sodu szczawian ( o wysokiej czystości) op 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 9007,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14- Wzorce mętnościwzorzec mętności 1,0 NTU formazynowy op 1
wzorzec mętności 10 NTU formazynowy op 1
wzorzec mętności 50 NTU formazynowy op 1
wzorzec mętności 100 NTU formazynowy op 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1740,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 - Worki sterylneWorki do stomachera szt. 1000
Woreczki do pobierania i transportu próbek żywności szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 2132,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16- Butelki jednorazowego użytku do pobierania próbek mikrobiologicznych wodyButelka sterylna 500 ml z minimalną zawartością tiosiarczanu sodu - 20 mg /L szt 2000
4.5.3.) Główny kod CPV: 44613500-5 - Pojemniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 13920,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 - Końcówki do pipet automatycznychKońcówki pasujące do pipet automatycznych Brand, Transferpette o pojemności 100-1000 µl w pojemniku wielokrotnego użytku op. 3
Końcówki pasujące do pipet automatycznych Transferpette o pojemności 100-1000 µl w pojemniku wielokrotnego użytku op 8
Końcówki sterylne do pipet BRAND Transferpette S 50-1000µl op 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3941,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 - Szkło laboratoryjneSzklane cylindry miarowe, klasa A, wysokie o poj. 100 ml, z dzióbkiem, z sześciokątna podstawą szt. 10
Szklane cylindry miarowe, klasa A, wysokie o poj. 250 ml, z dzióbkiem, z sześciokątna podstawą szt. 10
Pipeta szklana wielomiarowa o pojemności 10 ml szt. 15
Pipeta szklana wielomiarowa o pojemności 1 ml szt. 15
Probówka szklana szt. 200
Probówka szklana szt. 100
Probówka szklana szt. 200
Szkiełka mikroskopowe szt. 100
Gumowy smoczek do pipet op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 2555,50 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 19- Materiały laboratoryjne jednorazowego użytkuEza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 1 µl szt. 2 000
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 µl szt. 3000
Głaszczka jednorazowa, sterylna szt. 2 000
Sterylne końcówki typu słomka współdziałajace z automatyczną pipetą BagPipet o poj. 1,1ml szt. 3000
Korki celulozowe jednorazowego użytku do probówek szklanych szt. 2000
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2980,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5464,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7079,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5464,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Badawczo-Rozwojowy Ośrodka Salmonella IMMUNOLAB Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862011240
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BADAWCZO-WDROŻENIOWY OŚRODKA SALMONELLA "IMMUNOLAB" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5464,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo24 spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312247653
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3441,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3441,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3441,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labichem Iwona Zawirowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391551126
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3441,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1539,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2305,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1539,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Sp. z o. o. Zakład Enzymów i Peptonów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1539,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1590,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Badawczo-Wdrożeniowy Ośrodka Salmonella IMMUNOLAB Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862011240
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
jakie przetargi wygrała firma
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10921,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13205,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10921,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10921,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2007,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2007,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2007,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BADAWCZO-WDROŻENIOWY OŚRODKA SALMONELLA "IMMUNOLAB" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4847,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4847,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4847,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4847,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2698,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2698,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2698,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312247653
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2698,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-13INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Transport odpadów samochodami typu ruchoma podłoga
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej
- Usługa cateringowa na rzecz Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego - Kętrzyński Dom Wsparcia na 2026 rok
- Zakup sprzętu informatycznego: Zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym; Zakup komputerów typu "All in One"; Zakup monitorów eliptycznych; Zakup pancernego laptopa
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie na terenie Gminy Kętrzyn
- Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 9 w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej z podziałem na pakiety
- "Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów" - 7 części.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa 10 zbiorników typu mauzer wraz ze stojakami
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





