eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › "Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2023"



Og³oszenie z dnia 2022-11-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do szkó³
z terenu Gminy Kleczew w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Ko¶ciuszki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2700-980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.edukacja.kleczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do szkó³
z terenu Gminy Kleczew w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a96be389-5c12-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00423739

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021587/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie Wykonawca:po zalogowaniu siê swoje konto wskazuje postêpowanie i wchodzi w szczegó³y wskazanego postêpowania „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ” wybiera „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ” mo¿na dodaæ za³±czyæ „Do³±cz plik”.
Wykonawca rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta, loguj±c siê, akceptuje warunki okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem:
https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf
oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Szczegó³owa instrukcja obs³ugi jest zamieszczona pod adresem:
https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-a8f1811276b5880f1c9ca0ca08abcbfe.pdf.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny
z ww. instrukcj± oraz tre¶ci± niniejszego SWZ.
Ka¿dy za³. Plik musi byæ uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio Wyk, Wyk. wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub Wykonawców.Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.
Zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo Zamawiaj±cy informuje, ¿e:pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu;formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik lubspakowaæ razem plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty.
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s; komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje; zainstalowana co najmniej jedna przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,Opera; w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf, np. Acrobat Reader; dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; rekomendowane przez Zamawiaj±cego formaty przes³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB:doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip; Zam. dopuszcza inne, ni¿ okre¶lone powy¿ej formaty kompresji danych, w szczególno¶ci format .rar, pod warunkiem, ¿e zam., korzystaj±c z programu 7-zip (https://7-zip.org.pl/), bêdzie w stanie poprawnie otworzyæ skompresowane pliki oferty, je¶li nie ofertê uznaje siê za odrzucon±; pliki za³±czone i zapisane przez Wykonawcê na stronie internetowej nie s± widoczne dla Zam., poniewa¿ w systemie wystêpuj± jako zaszyfrowane do up³ywu terminu sk³adania ofert; jako czas z³o¿enia oferty przez stronê internetow± przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêciu w opcjê „Z³ó¿ ofertê”; czas jest w formacie hh:mm:ss, zgodnie ze stref± czasow± na komputerze; czas serwera strony internetowej jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 /1), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opa³owego do szkó³
z terenu Gminy Kleczew w roku 2023” jest Centrum Us³ug Wspólnych, pl. Ko¶ciuszki 7/1, 62-540 Kleczew, tel. (63) 2700 980;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, kontakt e-mail pod adresem: cuw@edukacja.kleczew.pl lub telefonicznie: 601-86-44-22.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp na dostawê oleju opa³owego do szkól z terenu Gminy Kleczew w roku 2022. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)
4. Odbiorcami Pani/Pana danych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± podmioty i osoby zainteresowane, gdy¿ co do zasady postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa powy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.
5. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem ograniczenia dostêpu do Pañstwa danych uzasadnionych ochron± prywatno¶ci.
6. Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem przys³uguje Pañstwu prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, ich sprostowania (poprawiania), usuniêcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie zawarte w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunk.126000 litrów do szkó³ z terenu gminy Kleczew:ZSP im. Arkadego Fiedlera w Budzis³awiu Ko¶cielnym, SP im. Józefa Jó¼wiaka w Kozieg³owach, SP im. Stanis³awa Staszica w S³awoszewku, SP im. Juliana Tuwima w Z³otkowie. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na olej opa³owy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/- 25%) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zam.
Zamawiaj±cy wymaga, aby olej opa³owy by³ zgodnie z Polsk± Norm± PN-C-96024 i charakteryzowa³ siê nastêpuj±cymi parametrami: Gêsto¶æ w tem. 15 oC, max. 860 kg/m3, Tem. zap³onu, min. 56,0 oC Lepko¶æ kinematyczna w tem. 20 oC max. 6,000 mm2/s Sk³ad frakcyjny:do 250 oC destyluje max. 65% (V/V)do 350 oC destyluje min. 85% (V/V) Zawarto¶æ siarki max. 0,100 % (m/m) Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. 0,30% (m/m) Pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,010% (m/m) Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg Tem. p³yniêcia, maksimum -20 oC Barwa czerwona. Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, w miarê potrzeb, ka¿dorazowo na zamówienie Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce ilo¶æ i miejsce dostaw oleju opa³owego. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia oleju opa³owego w terminie zawartym w formularzu ofertowym Wykonawcy w pkt 1, stanowi±cym Za³. nr 1 do SWZ, liczonym od ka¿dego zg³oszenia wniosku przez Zam. Termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 dni robocze (oprócz dni wolnych od pracy) i musi zostaæ uzgodniony z Zam., tak aby dostawa odby³a siê w godz. pracy danej placówki. Jednorazowo zamawiana ilo¶æ oleju opa³owego wynosiæ bêdzie ³±cznie nie mniej ni¿ 2000 l na wszystkie jednostki.Rozliczenie ka¿dej dostawy odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie zatankowanego oleju (na podstawie przep³ywomierza) oraz cenê oleju opa³owego obowi±zuj±c± u producenta wskazanego przez Wykonawcê w ofercie (w dniu wys³ania zamówienia na adres e-mail), z uwzglêdnieniem upustu okre¶lonego w ofercie.Wyk. zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w pompê ss±co-t³ocz±c±, w±¿ gumowy, legalizowany przep³ywomierz wskazuj±cy dok³adn± ilo¶æ wydanego paliwa w temperaturze referencyjnej 15 oC. Ilo¶æ oleju opa³owego winna byæ fakturowana zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na m3 w tem. referencyjnej 15 oC.Wyk. zobowi±zany bêdzie fakturowaæ dostarczane ka¿dorazowo ilo¶ci oleju opa³owego zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15 oC – odrêbnie dla ka¿dej placówki wskazanej w Rozdziale 3 pkt 1 – wed³ug cen i zasad zawartych w ofercie i SWZ. Wspólny S³ownik Zamówieñ – CPV 09135100-5 Olej opa³owy.Podzia³ zamówienia na czê¶ci: nie i tym samym nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. Brak mo¿liwo¶ci podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na specyfikê i jednorodno¶æ przedmiotu zamówienia. Taki podzia³ grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub te¿ potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Olej opa³owy dostarczany bêdzie w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 do szkó³ z terenu Gminy Kleczew wskazanych w Rozdziale 3 pkt 1 – zgodnie ze zg³oszeniami Zamawiaj±cego.Dostawy do poszczególnych placówek mog± byæ ³±czone. Faktury musz± byæ wystawione oddzielnie dla ka¿dej placówki, dlatego te¿ ¶rodek transportu musi umo¿liwiaæ dokonania dok³adnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych placówek.Nadzór nad prawid³owo¶ci± realizacji zamówienia sprawowaæ bêdzie Zamawiaj±cy i dyrektorzy szkó³, którzy maj± prawo do osobistej obecno¶ci podczas dostawy przedmiotu zamówienia do poszczególnych placówek.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, wystawionej zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest o dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
b) posiada odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy Pzp;
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y: spe³nia – nie spe³nia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³. Uwaga: ubezpieczenie o którym mowa w przedmiotowym warunku rozumiane jest jako ubezpieczenie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „Pzp”, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
– sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
b) Odpis lub informacja z krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
d) koncesja na obrót paliwami, wystawionej zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022r., poz. 1385 ze zm.).
Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
e) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
f) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W ofercie powinien byæ podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny
z Pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6. W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej: dokumenty dotycz±ce w³asnej firmy sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± w imieniu swojej firmy, dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - sk³ada Pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-15 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.