eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Zakup ambulansu bariatrycznego wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ambulansu bariatrycznego wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162086

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ambulansu bariatrycznego wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1211453a-d837-4496-bd49-a5880abb233f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006180/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa Ambulansu ratunkowego typu C o DMC powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/05/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego kontenerowego ambulansu ratunkowego typu bariatrycznego o DMC powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Opis ten dotyczy
zamówienia jednego ambulansu wraz z wyposażeniem zgodnego z ww. załącznikiem .
3. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych
norm lub równoważnych – w zakresie każdej części opisu przedmiotu zamówienia, czy
asortymentów, w którym określono takie normy.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania 2 przeglądów
gwarancyjnych w okresie gwarancji zabudowy medycznej pojazdu.
5. Poza tym:
1) Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw
gwarancyjnych pojazdów i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby
Zamawiającego, nie dalej niż 60 km od siedziby Zamawiającego w zakresie autoryzowanego
serwisu podwozia.
2) Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu
medycznego na terenie Polski.
3) Minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy, bez ograniczenia przebiegu, wynosi 24 miesiące
4) Minimalny okres gwarancji na zabudowę specjalistyczną ambulansu, sprzęt medyczny oraz
pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie wynosi 24 miesiące.
5) Minimalny okres gwarancji na perforację nadwozia 120 miesięcy.
6) Minimalny okres gwarancji na powłokę lakierniczą 24 miesiące.
7) Minimalny okres gwarancji na kompletny pojazd (tj. podwozie oraz zabudowa specjalna) 24
miesiące.
8) Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania kompletnego pojazdu
zaadaptowanego na ambulans do siedziby Zamawiającego.
9) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi dla personelu
medycznego w zakresie działania oraz obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim
zamontowanego przy przekazywaniu pojazdu zaadaptowanego na ambulans oraz
przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych,
eksploatacji, napraw w terminie wyznaczonym w porozumieniu z Zamawiającym.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w ambulansie urządzeń systemu wspomagania
dowodzenia /SWD/ składającego się z modułu GPS, drukarki wraz z podstawą, przenośnego
tabletu wraz z podstawą / stacją dokującą /i przegubowym uchwytem, bez utraty gwarancji
producenta pojazdu.
11) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie
przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa I Gospodarki Morskiej z dnia 25
marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich
przedmiotów wyposażenia lub części (t. j. Dz.U.2015, poz. 1475 z późn. zm.), na ambulans
sanitarny. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz.U.2016. poz. 2022).
12) Po dostarczeniu ambulansów wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami
Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji
ambulansów. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów
wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i
Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ.
13) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązuje się do wykonania montażu w ambulansie
sprzętu medycznego dostarczonego przez Zamawiającego. Montaż obejmuje instalację,
podłączenie oraz rozmieszczenie sprzętu zgodnie z wytycznymi technicznymi i funkcjonalnymi
określonymi przez producenta sprzętu oraz Zamawiającego, w sposób zapewniający
bezpieczeństwo i gotowość sprzętu do użytkowania.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt, iż jedyna
złożona w postępowaniu oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.