eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Modernizacja 2 przejść dla pieszych na drodze powiat. 1771 O realizacja 2 projektów dofinansowanych w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja 2 przejść dla pieszych na drodze powiat. 1771 O realizacja 2 projektów dofinansowanych w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B

1.5.2.) Miejscowość: Ozimek

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5093a5-3692-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja 2 przejść dla pieszych na drodze powiat. 1771 O realizacja 2 projektów dofinansowanych w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5093a5-3692-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018575/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja dwóch przejść dla pieszych na drodze pow. 1771O -realizacja 2 projektów dofinansowanych w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.11.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dwóch przejść dla pieszych na drodze powiatowej 1771 O – realizacja dwóch projektów dofinansowanych w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024.
Część pierwsza: „Modernizacja przejścia dla pieszych na drodze powiatowej 1771O – poprawa bezpieczeństwa w drodze do szkoły i szpitala” dotyczy przejścia przy ul. Częstochowskiej 24
2. Zakres opracowania obejmuje następujące działki ewidencyjne o numerach: działka drogowa 122/1, arkusz mapy 3, obręb Ozimek. Zadanie inwestycyjne polega na doświetleniu dwóch przejść dla pieszych wraz z montażem inteligentnego systemu ostrzegawczego mającego na celu poprawę bezpieczeństwa pieszych w obrębie ulicy Częstochowskiej w Ozimku, która stanowi drogę powiatową o nr 1771 O. W zakresie modernizacji przewiduje się doświetlenia, oznakowanie poziome ( w postaci odnowienia – malowania pasów farbą chemoutwardzalną, wykonanie dodatkowego oznakowania poziomego w postaci piktogramu znaku „ Uwaga przejście dla pieszych” i pionowe oznakowanie ( wymiana istniejącego oznakowania na bardziej widoczne - na tle fluorescencyjnym) oraz zastosowanie dodatkowego systemu ostrzegawczego. Na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowej inwestycji występują istniejące podziemne i naziemne sieci i urządzenia infrastruktury technicznej takie jak:
-sieć wodociągowa
-sieć elektroenergetyczna
-sieć teletechniczna
-sieć kanalizacji deszczowej,
3. Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 3.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
8. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zasięgnięcia opinii specjalisty – projektanta na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 89981,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dwóch przejść dla pieszych na drodze powiatowej 1771 O – realizacja dwóch projektów dofinansowanych w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024.
Część druga: „Modernizacja przejścia dla pieszych na drodze powiatowej 1771O – poprawa bezpieczeństwa w drodze do szkoły i na zajęcia sportowe” dotyczy przejścia przy ul. Częstochowskiej 23
2. Zakres opracowania obejmuje następujące działki ewidencyjne o numerach: działka drogowa 122/1, arkusz mapy 3, obręb Ozimek. Zadanie inwestycyjne polega na doświetleniu dwóch przejść dla pieszych wraz z montażem inteligentnego systemu ostrzegawczego mającego na celu poprawę bezpieczeństwa pieszych w obrębie ulicy Częstochowskiej w Ozimku, która stanowi drogę powiatową o nr 1771 O. W zakresie modernizacji przewiduje się doświetlenia, oznakowanie poziome ( w postaci odnowienia – malowania pasów farbą chemoutwardzalną, wykonanie dodatkowego oznakowania poziomego w postaci piktogramu znaku „ Uwaga przejście dla pieszych” i pionowe oznakowanie ( wymiana istniejącego oznakowania na bardziej widoczne - na tle fluorescencyjnym) oraz zastosowanie dodatkowego systemu ostrzegawczego. Na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowej inwestycji występują istniejące podziemne i naziemne sieci i urządzenia infrastruktury technicznej takie jak:
-sieć wodociągowa
-sieć elektroenergetyczna
-sieć teletechniczna
-sieć kanalizacji deszczowej,
3. Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 3.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
8. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zasięgnięcia opinii specjalisty – projektanta na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnośc

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 91742,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89981,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129500,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89981,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEPASS sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492099076

7.3.3) Ulica: Piramowicza 14/2

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn - Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89981,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91742,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129500,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91742,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEPASS sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492099076

7.3.3) Ulica: Piramowicza 14/2

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn - Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91742,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.