Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423751/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dwuletniej bieżącej pielęgnacji zieleni założonej w latach 2003 – 2021 oraz interwencyjnej pielęgnacji pozostałych drzew i krzewów w pasach drogowych miasta Poznania – rejon 3A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dwuletniej bieżącej pielęgnacji zieleni założonej w latach 2003 – 2021 oraz interwencyjnej pielęgnacji pozostałych drzew i krzewów w pasach drogowych miasta Poznania – rejon 3A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7c4e124-5c22-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000726/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.7 Dwuletnia pielęgnacja zieleni w pasach drogowych miasta Poznania na 19 rejonach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie dotyczące pielęgnacji zieleni założonej w latach 2003 – 2021 oraz interwencyjnej pielęgnacji pozostałych drzew i krzewów w pasach drogowych miasta Poznania na terenie rejonu 3A udzielane jest na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zwiększenie krotności prac dla zadania podstawowego w rejonie 3A. Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa dla zamówienia podstawowego została zawarta w 2022 r. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.PZ.3410.70.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu interwencyjnej pielęgnacji zieleni w pasach drogowych miasta Poznania na terenie rejonu 3A w terminie do 15 grudnia 2022 r.
Standard wykonywanych usług Zamawiający opisał w specyfikacji warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117322,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117322,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117322,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO GARDEN Daniel Jarzyniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6060026839
7.3.3) Ulica: Garbatka 23
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO GARDEN Daniel Jarzyniewski
jakie przetargi wygrała firma
EKO GARDEN Daniel Jarzyniewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117322,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/72/25 Dostawa i uruchomienie sprzętu AGD
- Dostawa produktów leczniczych - Program lekowy - Cinacalcetum
- ZP-8/PP/2025 Remont i naprawa izolacji stropu hali garażowej przy ul. Katowickiej 9B-11E w Poznaniu wraz z pracami towarzyszącymi.
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego na terenie nieruchomości przy ul. Sierakowskiej 20/26 w Poznaniu
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE UL. ZDUNOWSKIEJ I UL. STARKOWSKIEJ W POZNANIU
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i przebudowa placu dydaktycznego w Zespole Szkół w Staszowie"
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Konserwacja rzeki Cieciorka, Średzka Woda - gm.Środa śląska
- Usunięcie stanowisk roślin inwazyjnych na terenie ZZ Nysa: 1. Teren nadzoru Wodnego w Kłodzku 2. Teren nadzoru Wodnego w Otmuchowie
- "Usługa wykonania nasadzeń zastępczych na terenie kompleksu wojskowego w Ostródzie administrowanego przez 22. WOG w Olsztynie"
- "Założenie ogrodu literackiego przy Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. ks. prof. W. Sedlaka w Skarżysku - Kamiennej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.