Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370684/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa MEBLI NIEMEDYCZNYCH oraz pozostałego sprzętu dla 3 Oddziałów:AiIT, Położniczo-Ginekologicznego wraz z traktem porodowym oraz Noworodkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 27 345
1.5.8.) Numer faksu: 62 78 27 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.kepno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa MEBLI NIEMEDYCZNYCH oraz pozostałego sprzętu dla 3 Oddziałów:AiIT, Położniczo-Ginekologicznego wraz z traktem porodowym oraz Noworodkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46d58af-3fea-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069362/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa MEBLI NIEMEDYCZNYCH oraz pozostałego sprzętu dla 3 Oddziałów: AiIT,Położniczo-Ginekologicznego wraz z traktem porodowym oraz Noworodkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370684/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/18D/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 704798,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa MEBLI NIEMEDYCZNYCH oraz pozostałego sprzętu dla 3 ODDZIAŁÓW: Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Położniczo – Ginekologicznego wraz z traktem porodowym oraz Noworodkowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Szczegółowy opis, charakterystyka oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1A do SWZ. Zamawiający nie podzielił przedmiotu zamówienia na części dlatego Zamawiający NIE DOPUSZCZA składania ofert częściowych . Dodatkowe informacje w zakresie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia:
2.9.1.meble oraz elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ; zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale ; przed przystąpieniem do montażu Wykonawca wykona niezbędne pomiary na miejscu i dostosuje meble do pomieszczeń. Wskazane przez Zamawiającego wymiary są wymiarami przybliżonymi, a konstrukcja mebli powinna być wykonana z zachowaniem określonych funkcji i warunków danych pomieszczeń, ; w terminie 14 dni po podpisaniu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne wzorniki kolorystyki i na tej podstawie ustali z Zamawiającym ostateczne kolory mebli i wyposażenia ; w ramach dostawy Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zamontuje oraz odda do użytkowania. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811343,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1162544,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811343,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AllMed Kinga Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924-186-30-84
7.3.3) Ulica: Świety Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811343,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa budynku pawilonu sportowego przy stadionie w Kępnie oraz wymiana oświetlenia na boiskach piłkarskich
- Remont elewacji kamienicy położonej ul. Rynek 41 w Kępnie
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie"
więcej: przetargi w Kepnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.