eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont świetlicy-auli w Gołkowicach Górnych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy-auli w Gołkowicach Górnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana z siedzibą w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana z siedzibą w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krupnicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-123

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 44 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmjordan.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmjordan.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy-auli w Gołkowicach Górnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e207e8-2e96-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00113396/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont świetlicy-auli w Gołkowicach Górnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337455/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CM/271/9/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210360,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana inwestycja przewiduje remont istniejącej świetlicy-auli poprzez wykucie otworu na drzwi EI60 , wybudowanie nowych schodów żelbetowych z obustronną poręczą ze stali nierdzewnej. W wnętrzu uwzględniono wymianę wykładziny podłogowej PCV na panele winylowe po wyrównaniu posadzki. Istniejący sufit powieszony z płyt G-K należy zdemontować a w jego miejsce wykonać nowy na ruszcie metalowym stopniowanym w celu zniwelowania spadku. Część sufitu jest w zabudowie z płyt G-K, natomiast część sufitu jest pokryta panelami dźwiękochłonnymi. Ściany sali należy wyrównać, ściany krótsze pokryte tapetą i betonem architektonicznym, natomiast jedna z dłuższych ścian jest szpachlowana i malowana, natomiast druga pokryta lamelami drewnianymi i lustrami. Salę wyposażono w nową instalację elektryczną i oświetleniową, oraz instalację klimatyzacji i nagłośnienia. Istniejąca instalacja rzutnika wymaga powtórnego zamontowania.
Instalację grzejników należy pomalować oraz zabudować elementami ochronnymi w postaci paneli, a ponadto poprzez przedłużenie parapetów zabezpieczyć od góry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246983,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431671,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246983,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK-Bud Mateusz Kopta, Mogilany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442155922

7.3.3) Ulica: Chorowice 54

7.3.4) Miejscowość: Mogilany

7.3.5) Kod pocztowy: 32-031

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246983 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.