eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM-6 SZT W RAMACH PROJEKTU"BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE-ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ–POM–6 SZT W RAMACH PROJEKTU„BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE–ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Kujawsko - Pomorskiego

1.3.) Oddział zamawiającego: OSP Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00702405000047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legionów 70/76

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: torun@zosprp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://torun.zosprp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/zosprp_torun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ–POM–6 SZT W RAMACH PROJEKTU„BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE–ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be1040d3-b112-405c-851f-95794e97916d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025536/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ–POM–6 SZT W RAMACH PROJEKTU„BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE–ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE – ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609756,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A – dostawa pojazdu wielozadaniowego typu ATV z wyposażeniem – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34113300-5 - Pojazdy terenowe

34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B – dostawa pojazdu wielozadaniowego typu UTV z wyposażeniem – 5 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34113300-5 - Pojazdy terenowe

34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.5.) Wartość części: 508130,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części A niniejszego zamówienia wpłynęły 3 oferty Wykonawców – Pako Racing Damian Pakulski z Głogowa, ul. Sportowa 4 z ceną brutto 80.000,00 złotych; PHU Wariant 2 Krzysztof Węgrzyn z Katowic, ul. Oswobodzenia 1 z ceną brutto 100.900,00 zł; Premium Karol Świstak z Sulejówka, ul. Trakt Brzeski 110c z ceną brutto 109.000,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części A 125.000,00 zł brutto. Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy Pako Racing (dwukrotnie) o złożenie podmiotowych środków dowodowych. W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 14 kwietnia 2025 r. do Zamawiającego nie wpłynęły wymagane dokumenty. Należy uznać, że zachodzi przesłanka do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c Pzp. W związku z tym Zamawiający zwrócił się do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najkorzystniejszą – PHU Wariant 2 - o złożenie podmiotowych środków dowodowych, które otrzymał w terminie, tj. dnia 7 maja 2025 r. Po ogłoszeniu wyniku w związku z krótkim terminem realizacji zamówienia Wykonawca nie podpisał umowy. Zamawiający zwrócił się do kolejnego Wykonawcy – Premium - o złożenie podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w dniu 14 maja poinformował Zamawiającego, iż ze względu na krótki termin realizacji zamówienia jego wykonanie nie jest realne i nie podpisał umowy.
W związku z tym Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w części A.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części B niniejszego zamówienia wpłynęła 1 oferta Wykonawcy – Pako Racing Damian Pakulski z Głogowa, ul. Sportowa 4 z ceną brutto 650.000,00 złotych. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części B 625.000,00 zł brutto. Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy (dwukrotnie) o złożenie podmiotowych środków dowodowych. W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 14 kwietnia 2025 r. do Zamawiającego nie wpłynęły wymagane dokumenty. Należy uznać, że zachodzi przesłanka do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c Pzp. W związku z tym nie było ofert niepodlegających odrzuceniu i Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w części B.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.