Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00295494/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00305489/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Usługa wsparcia technicznego urządzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4798351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego urządzeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0d7813-2f63-4ef1-8527-eef23705d915
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671592/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 WSPARCIE TECHNICZNE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/TP/61/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259986,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 1 dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń o numerach seryjnych wskazanych w Specyfikacji technicznej. 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.1 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 24200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 2 dla posiadanego przez Zamawiającego urządzenia o numerze seryjnym wskazanym w Specyfikacji technicznej.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.2 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 29900 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 3 dla posiadanego przez Zamawiającego urządzenia o numerze seryjnym wskazanym w Specyfikacji technicznej.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.3 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 23900 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 4 dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń o numerach seryjnych wskazanych w Specyfikacji technicznej.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.4 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 55800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 5 dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń o numerach seryjnych wskazanych w Specyfikacji technicznej.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.5 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 59800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 6 dla posiadanego przez Zamawiającego urządzenia o numerze seryjnym wskazanym w Specyfikacji technicznej.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.6 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 26990 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wsparcia technicznego nr 7 dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń o numerach seryjnych wskazanych w Specyfikacji technicznej.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej (załączniki nr 2.7 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 39396,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29689,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29689,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29689,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIGTUS Krzysztof Olejniczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278185001
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 29/9a
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-019
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29689,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46617,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46617,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46617,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIGITUS KRZYSZTOF OLEJNICZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278185001
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 29/9A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-019
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46617,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG Vision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367112832
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 189
7.3.4) Miejscowość: Rajszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu nr 4 oferty złożyli następujący wykonawcy:
1) BIT-TECHNOLOGIES PIOTR TOMCZYK, DARIUSZ BIERNAT, MACIEJ PERMUS SP.J. z siedzibą w Katowicach przy ul. Połomińskiej 16;
2) DIGITUS KRZYSZTOF OLEJNICZAK z siedzibą w Katowicach przy ul. Zygmunta Krasińskiego 29/9A.
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę BIT-TECHNOLOGIES PIOTR TOMCZYK, DARIUSZ BIERNAT, MACIEJ PERMUS SP.J. z , gdyż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający pismem z dnia 06.08.2025 r. wezwał Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą a ww Wykonawca nie przedłużył tego terminu. Ponadto oferta Wykonawcy BIT-TECHNOLOGIES PIOTR TOMCZYK, DARIUSZ BIERNAT, MACIEJ PERMUS SP.J podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 30.07.2025 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień czy zaoferowane wsparcie jest wsparciem uzyskanym u producenta urządzenia opisanego w Specyfikacji technicznej dla Pakietu nr 4. W wyznaczonym terminie Wykonawca wyjaśnił, że jest to wsparcie uzyskane od firmy trzeciej. Tym samym wsparcie techniczne zaproponowane w Pakiecie nr 4 jest niezgodne z wymaganiami określonymi w SWZ, ponieważ Zamawiający w § 1 pkt 2 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ) wymagał, aby usługa wsparcia obejmowała uzyskanie u producenta urządzenia opisanego w Specyfikacji technicznej wsparcia technicznego a jednocześnie potwierdzeniem odnowienia wsparcia miał być dokument wystawiony przez producenta urządzenia, przekazany Zamawiającemu przez Wykonawcę lub bezpośrednio przez producenta.)
Jednocześnie Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ofertę złożoną przez Wykonawcę DIGITUS KRZYSZTOF OLEJNICZAK z siedzibą w Katowicach przy ul. Zygmunta Krasińskiego 29/9A,gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 30.07.2025 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień czy zaoferowane wsparcie jest wsparciem uzyskanym u producenta urządzenia opisanego w Specyfikacji technicznej dla Pakietu nr 4. W wyznaczonym terminie Wykonawca wyjaśnił, że jest to wsparcie uzyskane od firmy świadczącej wsparcie dla oferowanych urządzeń, która nie jest producentem tych urządzeń. Tym samym wsparcie techniczne zaproponowane w Pakiecie nr 4 jest niezgodne z wymaganiami określonymi w SWZ, ponieważ Zamawiający w § 1 pkt 2 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ) wymagał, aby usługa wsparcia obejmowała uzyskanie u producenta urządzenia opisanego w Specyfikacji technicznej wsparcia technicznego a jednocześnie potwierdzeniem odnowienia wsparcia miał być dokument wystawiony przez producenta urządzenia, przekazany Zamawiającemu przez Wykonawcę lub bezpośrednio przez producenta).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70602,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70602,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70602,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG Vision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367112832
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 189
7.3.4) Miejscowość: Rajszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70602 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEROFI Sylwester Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369044655
7.3.3) Ulica: ul. Wadowicka 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-347
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30196,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30196,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30196,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEROFI Sylwester Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369044655
7.3.3) Ulica: ul. Wadowicka 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-347
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30196,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pakiet nr 1: Wykonawca zapewni wsparcie techniczne urządzeń przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia wsparcia. Uruchomienie wsparcia technicznego nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 11.08.2025 r.
Pakiet nr 2: Wykonawca zapewni wsparcie techniczne urządzeń przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia wsparcia. Uruchomienie wsparcia technicznego nastąpi w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 3: Wykonawca zapewni wsparcie techniczne urządzenia przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia wsparcia. Uruchomienie wsparcia technicznego nastąpi w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 5: Wykonawca zapewni wsparcie techniczne urządzenia przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia wsparcia. Uruchomienie wsparcia technicznego nastąpi w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 6: Wykonawca zapewni wsparcie techniczne urządzeń przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia wsparcia. Uruchomienie wsparcia technicznego nastąpi w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 7: Wykonawca zapewni wsparcie techniczne urządzeń przez okres:
Wsparcie techniczne 1: dla urządzenia FG101ETK18005891 do 15.07.2026 r. oznaczonego przez producenta jako EOS (End of Support)
dla urządzenia FG101ETK18008105 do 15.07.2026 r. oznaczonego przez producenta jako EOS (End of Support)
Wsparcie techniczne 2: 36 miesięcy od daty uruchomienia wsparcia.
Uruchomienie wsparcia technicznego nastąpi:
a) Wsparcie techniczne 1 urządzenie FG101ETK18005891: nie wcześniej niż od dnia 18.09.2025 r.
b) Wsparcie techniczne 1 urządzenie FG101ETK18008105: nie wcześniej niż od dnia 15.10.2025 r.
c) Wsparcie techniczne 2: nie wcześniej niż od dnia 13.09.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC).
- Dostarczenie pakietu usług rozszerzonej gwarancji dla infrastruktury sprzętowej HP
- "Zakup usługi i wdrożenie rozszerzenia mocy obliczeniowej w chmurze wraz z funkcjonalnością zdalnych egzaminów"
- Dostawa pakietu wsparcia dla infrastruktury serwerowej w ramach działania KPO D1.1.2 dla zadania - INTEGRACJA I ROZBUDOWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ŚCO W RAMACH WSKAŹNIKA D21G.R1.
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





