eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana dźwigu osobowego w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu Delegatura Konin w formule "zaprojektuj i wybuduj", łącznie z jego serwisowaniem w okresie gwarancji



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu Delegatura Konin w formule „zaprojektuj i wybuduj”, łącznie z jego serwisowaniem w okresie gwarancji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skop@poznan.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,135740,c499b1c5a66c75d2583fd0e005b7b126.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu osobowego w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu Delegatura Konin w formule „zaprojektuj i wybuduj”, łącznie z jego serwisowaniem w okresie gwarancji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16220a5f-31c2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082133/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wymiana dźwigu osobowego wraz z usługą jego serwisowania w okresie gwarancji w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu Delegatura Konin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.25.2023.4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256882,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu Delegatura Konin w formule „zaprojektuj i wybuduj”, łącznie z jego serwisowaniem w okresie gwarancji.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) część projektową:
a) wykonanie projektu budowlanego (jeśli będzie wymagany) z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników,
b) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę, o których mowa w PFU,
c) uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie to wymagane,
d) dokumentację dźwigu osobowego;
2) część realizacyjną: wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, dla których Wykonawca uzyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę – jeśli będzie wymagana – na które składają się m.in.:
a) wykonanie prac rozbiórkowych,
b) wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących (m.in. przygotowanie maszynowni, obróbka drzwi przystankowych, wykończenia murarsko-tynkarskie oraz malowanie konieczne przy obróbce drzwi) wraz z pracami zabezpieczającymi i dokumentacją powykonawczą,
c) inne prace, czynności i opłaty, wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa,
d) przeprowadzenie rozruchu dźwigu,
e) uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) o dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji,
f) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu,
g) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu,
h) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu;
3) część serwisową: wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów serwisowych i konserwacji dźwigu zgodnie z postanowieniami §13 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ) polegających w szczególności na utrzymaniu dźwigu w stałym ruchu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji został określony w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru robót.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia serwisu gwarancyjnego przez cały okres, na jaki zostanie udzielona gwarancja.
6. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć:
1) w przypadku awarii, gdy w kabinie dźwigu uwięziony jest człowiek – 40 minut;
2) w przypadku innej awarii dźwigu – 2 godzin.
7. Przez czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy wysłaniem e-mailem przez Zamawiającego zgłoszenia, a przyjazdem serwisanta do miejsca montażu dźwigu i podjęciem czynności zmierzających do rozwiązania problemu.
8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
9. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zwanej dalej "ustawą", Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
10. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzór materiałów użytych do wykonania dźwigu, tj. elementy wystroju wind, np. przyciski sterujące, wygląd panelu sterującego, kolor okładziny ścian, itp.
11. W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji prac.
12. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne dojścia do pomieszczeń biurowych oraz zabezpieczyć teren robót w taki sposób, aby teren budowy nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
13. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy urzędu, tj. po godz. 15.30 oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac.
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
15. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej.
16. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć klatkę schodową przed nadmiernym pyleniem.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie.
18. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Oddziału Obsługi Delegatury, tel. 63 247 77 19.
19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
20. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
21. Osoby wskazane w umowie do kontaktu ze strony Wykonawcy będą każdorazowo uczestniczyły, w miarę potrzeb, w spotkaniach roboczych, w celu omówienia postępu prac lub ewentualnych problemów.
22. Wykonawca musi pisemnie i telefonicznie poinformować Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia prac, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3.
23. Wymiana dźwigu będzie przeprowadzona z zachowaniem minimalnych standardów dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Usługa będzie wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065, z późn. zm.), m.in. z uwzględnieniem odpowiedniego panelu sterowania, oświetleniem, nawierzchnią, wyposażeniem i wymiarami, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu.
24. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy, tj. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace budowlane niezbędne do wykonania demontażu i montażu dźwigu oraz remontu maszynowni były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416130-5 - Windy mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292371,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392470,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292371,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231306952

7.3.3) Ulica: Lipowa 27

7.3.4) Miejscowość: Baniocha

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292371,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.