Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380363/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej z zastosowaniem gruntowych pomp ciepła wraz z przebudową obiektów edukacyjnych na terenie gminy Nowa Karczma
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 586877127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej z zastosowaniem gruntowych pomp ciepła wraz z przebudową obiektów edukacyjnych na terenie gminy Nowa Karczma2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc6402da-320b-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej z zastosowaniem gruntowych pomp ciepła wraz z przebudową obiektów edukacyjnych na ternie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.9.2024.RJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11785442,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Grabowo Kościerskie” obejmuje poprawę efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Grabowie Kościerskim w następującym zakresie:1. Wykonanie docieplenia murów zewnętrznych wraz z elewacją;
2. Wymiana pokrycia dachowego nad sala gimnastyczną;
3. Montaż obróbek blacharskich i orynnowania;
4. Wymiana stolarki okiennej;
5. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
6. Wymiana opraw oświetlenia;
7. Wymiana balustrad;
8. Prace instalacyjne w tym wymiana instalacji C.O. i grzejników oraz wymiana instalacji odgromowej;
9. Wykonanie gruntowych pomp ciepła wraz z odwiertami;
10. Roboty towarzyszące;
11. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3346567,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „Lubań” obejmuje poprawę efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lubaniu w następującym zakresie:1. Wykonanie docieplenia dachów;
2. Wykonanie pokrycia dachowego;
3. Demontaż i montaż obróbek blacharskich i orynnowania;
4. Prace instalacyjne w tym wymiana instalacji C.O. oraz grzejników;
5. Wykonanie gruntowych pomp ciepła wraz z odwiertami;
6. Roboty towarzyszące;
7. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2035889,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Nowa Karczma” obejmuje modernizację zaplecza sportowego poprzez budowę kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Nowej Karczmie w następującym zakresie:1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 90 x 45 m o nawierzchni z sztucznej trawy;
2. Budowa kortu do tenisa ziemnego;
3. Budowa placu zabaw;
4. Niwelacja terenu;
5. Budowa murów oporowych;
6. Budowa odwodnienia terenu wraz z drenażem;
7. Budowa oświetlenia;
8. Budowa ogrodzenia;
9. Budowa widowni;
10. Zagospodarowanie terenu;
11. Budowa dróg i placów (OPCJA);
12. Roboty towarzyszące;
13. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 6402985,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 1 postępowania została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp. Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W części 1 postępowania została odrzucona oferta złożona przez Wykonawcę: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EKOSUN" PAWEŁ CZUPAJŁO, UL. BOHATERÓW WARSZAWY 4, 75-211 KOSZALIN opiewająca na kwotę 3 108 210 zł. Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust. 4 Pzp przed otwarciem ofert została udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie części 1 przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4 116 277,45 zł. Spośród złożonych ofert niepodlegających odrzucenia, oferta która potencjalnie jest najkorzystniejsza opiewa na kwotę 5 010 018,64 zł. W związku z powyższym oferta najkorzystniejsza przewyższa o 893 741,19 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie aktualnych możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3108210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6029619,04 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 2 postępowania została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp. Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust 4 Pzp przed otwarciem ofert została udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie części 2 przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 504 144,44 zł. Spośród złożonych ofert oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 2 726 910,00 zł. W związku z powyższym oferta z najniższą ceną zamówienia podstawowego przewyższa o 222 765,56 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie aktualnych możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2726910 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4159686,75 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 3 postępowania została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp. Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowej części postępowania nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI NOWA KARCZMA
- Odbudowa urządzeń melioracyjnych między Jeziorem Lubańskim a terenami rolniczego użytkowania wraz z umocnieniem i oczyszczeniem brzegów w celu wykorzystania wody dla przeciwdziałania skutkom suszy
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalist. usług opiekuńczych dla uczestników projektu nr FEPM.05.17-IZ.00-0015/24 pn."Usługi społeczne w Gminie Nowa Karczma" w ramach FE dla Pomorza 2021-2027.
więcej: przetargi NOWA KARCZMA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego na terenie filii SP nr 3 oraz modernizacja boisk sportowych i sprawnościowego placu zabaw przy SP nr 2 w Markach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.