Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329250/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w m. Kałuże gm. Pątnów - Trasa 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pątnów 48
1.5.2.) Miejscowość: Pątnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11448171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej w m. Kałuże gm. Pątnów - Trasa 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aac8fac-5715-420d-96f6-45877d04ebcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031999/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi gminnej w m. Kałuże gm. Pątnów - Trasa 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest realizacja inwestycji polegająca na wykonaniu robót budowlanych tj. budowie drogi gminnej w m. Kałuże (Trasa 3) na odcinku o długości ok. 0,294 km i zapewnieniu niezbędnych materiałów budowlanych, celem zrealizowania umowy. Zakres robót obejmuje m.in.:
• roboty rozbiórkowi i przygotowawcze (m.in.: pomiary, karczowanie i oczyszczenie terenu);
• roboty ziemne (m.in.: wykopy oraz przekopy w gruncie, plantowanie i obrabianie);
• wykonanie przyjezdnego prefabrykowanego ścieku betonowego;
• wykonanie konstrukcji jezdnej drogi o nawierzchni asfaltowej i szerokości 4,0m;
• wykonanie w ciągu trasy mijanki o szerokości 5,0m;
• wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa i szerokości 0,75m;
• wykonanie zjazdów na działki bezpośrednio z pobocza drogi;
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Zadanie dofinasowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach umowy nr 578/RR/2025 z dnia 23.06.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, która wynika z faktu, że ostatecznie, na skutek przesunięć budżetowych, na realizację inwestycji na dzień 15 września 2025 r. Zamawiającemu udało się pozyskać środki jedynie w kwocie 173.000 zł, a kwota ta jest znacznie poniżej oferty z najniższą ceną.Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, określona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Strzelcach Krajeńskich- etap II i III
- Trasa rowerowa Berlin-Szczecin-Kołobrzeg (odc. Kłodzino - Upadły)
- Budowa przewodu tłocznego, wylotu i rowu do odprowadzenia do ziemi oczyszczonych wód popłucznych ze stacji wodociągowej w Kamlarkach
- Oczyszczenie kanałów przełazowych piwnicy Wydziału Mechanicznego PL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





