Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393105/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji „Budowa obiektów sportowych” zgodnie z założeniami programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych – III post.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957476051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji „Budowa obiektów sportowych” zgodnie z założeniami programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych – III post.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f53277-3869-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013804/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji „Budowa obiektów sportowych” zgodnie z założeniami programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych III post.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3983739,84 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa zadaszenia boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w NawrockuPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zadania pn.: „Budowa zadaszenia boiska sportowego w miejscowości Nawrocko dz. 325/1 obręb Nawrocko, gmina Myślibórz. Obszar inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków. Wymaga uzyskania stosownych uzgodnień/decyzji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Szczecinie oraz spełnienia wszystkich obowiązków nałożonych przez WUOZ.
Stan istniejący: boisko wielofunkcyjne o wymiarach ok 28x40m, nawierzchnia z poliuretanu, ogrodzenie, piłkochwyty, oświetlenie, osprzęt sportowy do gry w piłkę nożną, siatkówkę, koszykówkę. Obszar inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków.
Założenia projektowe: budowa zadaszenia istniejącego boiska –konstrukcja zadaszenia metalowa z powłoką membranową, wyposażona w instalację grzewczą, wentylacyjną, elektryczną. Przedmiot zamówienia nie obejmuje uzyskania Decyzji Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego, zagospodarowania terenu (bruk), prac rozbiórkowych (demontaż piłkochwytów, ogrodzenia oraz słupów oświetleniowych), wyposażenia w ławki, trybuny oraz tablice z wynikami. Obiekt sportowy powinien być całosezonowy z możliwością podnoszenia ścian. Planowana jest budowa zadaszenia o wysokości 6m (ściany bocznej). Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać przyłącze niezbędne do funkcjonowania mobilnej strzelnicy laserowej na 4 stanowiska (bez zakupu mobilnej strzelnicy laserowej).
Opis zadania:
a) Sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego
Komplet opracowanej dokumentacji powinien zawierać:
• Wykonanie projektu architektoniczo – budowlanego wielobranżowego – 5 egz.;
• Wykonanie projektu technicznego wielobranżowego - 3 egz.;
• sporządzenie kosztorysów inwestorskich - 3 egz.;
• sporządzenie przedmiarów robót – 3 egz.;
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej – 3 egz.;
• sporządzenie mapy do celów projektowych – 3 egz.;
• przekazanie powyższych dokumentów w wersji elektronicznej – 1 egz.;
• pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
• uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, decyzji, niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, warunków oraz wymaganych prawem uzgodnień (w tym zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę);
• sporządzenie dokumentacji dendrologicznej zawierającej analizę inwestycji i możliwości zrealizowania jej bez szkody dla istniejącej zieleni parkowej. Dokumentacja powinna zawierać wytyczne i opis prowadzonych prac przy istniejącej zieleni parkowej bez ryzyka jej uszkodzenia (w części nadziemnej i podziemnej) oraz bez ryzyka późniejszego obumierania drzew.
b) Wybudowanie zadaszenia na podstawie wykonanego projektu
• Demontaż kolizyjnej infrastruktury towarzyszącej, złożenie lub utylizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym;
• Budowa zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji;
• Zapewnienie obecności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1525471,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w MyśliborzuPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zadania pn.: Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Myśliborzu,
dz. 42/3 obręb 2 Myślibórz
Stan istniejący: boisko do piłki nożnej o wymiarach ok 26x56 m. Wymiary całkowite obiektu 30x60m, nawierzchnia ze sztucznej trawy, ogrodzenie, piłkochwyty, oświetlenie, osprzęt sportowy do piłki nożnej/ręcznej.
Założenia projektowe: budowa zadaszenia istniejącego boiska –konstrukcja zadaszenia metalowa z powłoką membranową, wyposażona w instalację grzewczą, wentylacyjną, elektryczną. Zewnętrze wymiary obiektu powinny pokrywać się z wymiarami całkowitymi istniejącego obiektu. Wody opadowe z dachu należy włączyć do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje uzyskania Decyzji Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego, zagospodarowania terenu (bruk), prac rozbiórkowych (demontaż piłkochwytów, ogrodzenia oraz słupów oświetleniowych), wyposażenia w ławki, trybuny oraz tablice z wynikami. Obiekt sportowy powinien być całosezonowy z możliwością podnoszenia ścian. Planowana jest budowa zadaszenia o wysokości 6m (ściany bocznej). Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać przyłącze niezbędne do funkcjonowania mobilnej strzelnicy laserowej na 4 stanowiska (bez zakupu mobilnej strzelnicy laserowej).
Opis zadania:
a) Sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego
Komplet opracowanej dokumentacji powinien zawierać:
• Wykonanie projektu architektoniczo – budowlanego wielobranżowego – 5 egz.;
• Wykonanie projektu technicznego wielobranżowego - 3 egz.;
• sporządzenie kosztorysów inwestorskich - 3 egz.;
• sporządzenie przedmiarów robót – 3 egz.;
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej – 3 egz.;
• sporządzenie mapy do celów projektowych – 3 egz.;
• przekazanie powyższych dokumentów w wersji elektronicznej – 1 egz.;
• pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
• uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, decyzji, niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, warunków oraz wymaganych prawem uzgodnień (w tym zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę);
b) Wybudowanie zadaszenia na podstawie wykonanego projektu
• Budowa zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji;
• Zapewnienie obecności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych.
UWAGA: Przedmiotowa część nie jest zlokalizowana na stanowiskach archeologicznych oraz nie podlega opiece konserwatora zabytków, w związku z czym nie jest wymagana osoba posiadająca uprawnienia do projektowania i kierowania robotami branży konserwatorskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1525471,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w GolenicachPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zadania pn.: „Budowa sali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na części
dz. nr 163/2, obręb Golenice, gmina Myślibórz.”
Inwestycja jest zlokalizowana na terenie zabytku nieruchomego jakim jest stanowisko archeologiczne. Wymaga uzyskania stosownych uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Szczecinie oraz spełnienia wszystkich obowiązków nałożonych przez WUOZ.
Założenia projektowe: powierzchnia całego obiektu o wymiarach 14x29m, w tym budowa boiska wielofunkcyjnego wymiarach 14x23 m (pole gry 9x18 m) o nawierzchni poliuretanowej wraz
z zadaszeniem o konstrukcji metalowej z powłoką membranową oraz zaplecze sanitarno-szatniowe oraz pomieszczenie gospodarcze w postaci prefabrykowanych elementów kontenerów
o konstrukcji szkieletowej, poza bryłą zadaszenia boiska, przylegające bezpośrednio do jednej z krótszych ścian (zgodnie z załącznikiem – rzut obowiązujący). Obiekt powinien być wyposażony w instalację grzewczą, wentylacyjną, elektryczną, sanitarną, zaplecze sanitarno-szatniowe oraz pomieszczenie gospodarcze. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zagospodarowania terenu (bruk). Obiekt sportowy powinien być całosezonowy o konstrukcji umożliwiającej podnoszenie ścian. Planowana jest budowa zadaszenia o wysokości 6m (ściany bocznej). Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać przyłącze niezbędne do funkcjonowania mobilnej strzelnicy laserowej na 4 stanowiska (bez zakupu mobilnej strzelnicy laserowej).
Opis zadania:
a) Sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego
Komplet opracowanej dokumentacji powinien zawierać:
• Wykonanie projektu architektoniczo – budowlanego wielobranżowego – 5 egz.;
• Wykonanie projektu technicznego wielobranżowego - 3 egz.;
• sporządzenie kosztorysów inwestorskich - 3 egz.;
• sporządzenie przedmiarów robót – 3 egz.;
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej – 3 egz.;
• sporządzenie mapy do celów projektowych – 3 egz.;
• przekazanie powyższych dokumentów w wersji elektronicznej – 1 egz.;
• pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
• uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, decyzji, niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, warunków oraz wymaganych prawem uzgodnień (w tym zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę).
b) Wybudowanie boiska wraz z zadaszeniem na podstawie wykonanego projektu
• Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej
• Budowa zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji
• Zapewnienie obecności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1849056,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 roku poz. 1605 ze zm.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3547320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3547320,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 roku poz. 1605 ze zm.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3670320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3670320,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 roku poz. 1605 ze zm.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- "Przewóz specjalny dzieci z niepełnosprawnością z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"
- "Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku użyteczności publicznej- Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pułku Ułanów Poznańskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.