eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"REMONT STO£ÓWKI, KUCHNI I SALI w budynku Szko³y Podstawowej nr 124 w Warszawie"



Og³oszenie z dnia 2025-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„REMONT STO£ÓWKI, KUCHNI I SALI
w budynku Szko³y Podstawowej nr 124
w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 124 im. Stanis³awa Jachowicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000801579

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bartoszycka, 45/47

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-923

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandrachlewicka@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp124.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5944d80-6201-44fa-8bfb-78835e5724db

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT STO£ÓWKI, KUCHNI I SALI
w budynku Szko³y Podstawowej nr 124
w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5944d80-6201-44fa-8bfb-78835e5724db

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00422908

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00385621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/SP124/RB/2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegaj±ca na REMONCIE STO£ÓWKI, KUCHNI I SALI LEKCYJNEJ NR 3 w budynku Szko³y Podstawowej nr 124 w Warszawie zgodna ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót – za³. nr 5 i 5a do SWZ oraz z nak³adami zawartymi w przedmiarze / kosztorysie ¶lepym – za³. nr 4 i 4a do SWZ.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
Zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci poniewa¿ taki podzia³ grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi, a potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Ca³o¶æ us³ugi realizowana jest tylko na terenie Szko³y. Pomimo braku podzia³u, ze wzglêdu na niewielki zakres i ma³± warto¶æ, bez przeszkód mod± ubiegaæ siê o zamówienie mikro, ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa. Dodatkowo podzia³ zamówienia móg³by skutkowaæ zmniejszeniem konkurencji miêdzy wykonawcami, z racji mniejszych warto¶ciowo kontraktów.
3. Wymóg w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych w szczególno¶ci nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
− prace w zakresie wykoñczenia pomieszczeñ,

je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiaj±cego
w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych
z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób zawiera projekt umowy – za³. nr 3 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie ofert równowa¿nych w przedmiocie zamówienia, tj. o parametrach takich samych lub lepszych od wskazanych z nazwy, przy czym Wykonawca powo³uj±cy siê na rozwi±zania równowa¿ne obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego poprzez za³±czenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. Wszystkie zastosowane materia³y i urz±dzenia musz± posiadaæ wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa, normy, atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania. Jednocze¶nie zamawiaj±cy informuje, i¿ przez normê jako¶ciow± równowa¿n± rozumie siê tak±, która potwierdza, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym lub po¶wiadcza zgodno¶æ dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi lub po¶wiadcza zgodno¶æ dzia³añ Wykonawcy z równowa¿nymi normami jako¶ciowymi odwo³uj±cymi siê do systemów zapewniania, jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcê równowa¿nych ¶rodków zapewnienia, jako¶ci. Jako równowa¿ne mog± byæ traktowane technologie, urz±dzenia i materia³y, które posiadaj± w stosunku do opisanych
w dokumentacji technicznej:
- nie ni¿sz± jako¶æ, estetykê i parametry eksploatacyjne,
- wymiary gabarytowe nie powoduj±ce zmian w dokumentacji projektowej,
- nie ni¿sz± ¿ywotno¶æ w u¿ytkowaniu,
- wymagane parametry techniczne i jako¶ciowe,
- nie gorsz± gwarancjê i rêkojmiê.
W przypadku, gdy wykonawca nie przed³o¿y wraz z ofert± informacji o zastosowaniu materia³ów równowa¿nych, uznaje siê, i¿ kalkulacja obejmuje materia³y wskazane w dokumentacji przetargowej.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przez ca³y okres realizacji zamówienia dysponowa³ aktualnym i op³aconym ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych zapisach umowy na kwotê nie ni¿sz± ni¿ kwota wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Klasyfikacja g³ównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
CPV 45000000 - 7 Roboty budowlane
CPV 45215000 -7 Roboty przygotowawcze
CPV 45400000 - 1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie robót budowlanych
CPV 45442100-8 (Roboty malarskie).
7. Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp zosta³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacji technicznej oraz kosztorysie ¶lepym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 98928,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 166580,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98928,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forward Krzysztof Ludwiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132511092

7.3.3) Ulica: ul Grochowska 273/6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 98928,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.