Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360084/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
 - 2023/BZP 00367237/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa sprzętu RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu (II)    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,137674,637be4ec7a295390a89da0e61723edea.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a34a080-3db5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030879/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa sprzętów RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Beethovena 24A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.77.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV i AGD wchodzących w skład wyposażenia pomieszczeń do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu wraz z rozładunkiem, montażem, podłączeniem i uruchomieniem oraz przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez użytkownika obiektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Beethovena 24A na potrzeby noclegowni, schroniska dla bezdomnych oraz ośrodka interwencji kryzysowej” wraz z rozładunkiem i montażem.
Zadanie jest dofinansowywane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę sprzętu RTV i AGD wraz z ich rozładunkiem,
- montaż, podłączenie i uruchomienie dostarczonego sprzętu,
- przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez użytkownika obiektu.
3. W ramach zamówienia należy:
- dostarczyć sprzęt RTV i AGD wraz z ich rozładunkiem,
- zamontować, podłączyć i uruchomić wszystkie dostarczone urządzenia,
- przeprowadzić szkolenia z obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez użytkownika obiektu.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) umowa,
2) oferta Wykonawcy, w tym formularz wyceny,
3) SWZ,
4) zakres dostawy stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126014,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127535,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126014,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242902720
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126014,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa zestawów zasilania awaryjnego wraz z oprzyrządowaniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
 - "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zbiornika retencyjnego w miejscu rozebranego budynku zlokalizowanego przy ul. Internatowej 1 w Wałbrzychu"
 - Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku wielorodzinnego na dz. nr 591/8 obr. nr 6 Piaskowa Góra w Wałbrzychu oraz zagospodarowanie w/w działki
 - Przebudowa budynku magazynowego przy ul. Gwarków na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Wałbrzychu
 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Muzyczny Skwer - Wałbrzyski Budżet Obywatelski - edycja 2023" (II)
 
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Klubu Seniora+ w m. Radawa
 - Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
 - Dostawa i montaż wyp Żłobków Sam w msc Rzezawa oraz Ostrów Królewski w gm Rzezawa - w podziale na zadania
 - Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
 - Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie (3)
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





