eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa sprzętu RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,137674,637be4ec7a295390a89da0e61723edea.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a34a080-3db5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030879/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa sprzętów RTV i AGD do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Beethovena 24A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.77.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV i AGD wchodzących w skład wyposażenia pomieszczeń do budynku przy ul. Beethovena 24A w Wałbrzychu wraz z rozładunkiem, montażem, podłączeniem i uruchomieniem oraz przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez użytkownika obiektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Beethovena 24A na potrzeby noclegowni, schroniska dla bezdomnych oraz ośrodka interwencji kryzysowej” wraz z rozładunkiem i montażem.
Zadanie jest dofinansowywane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę sprzętu RTV i AGD wraz z ich rozładunkiem,
- montaż, podłączenie i uruchomienie dostarczonego sprzętu,
- przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez użytkownika obiektu.
3. W ramach zamówienia należy:
- dostarczyć sprzęt RTV i AGD wraz z ich rozładunkiem,
- zamontować, podłączyć i uruchomić wszystkie dostarczone urządzenia,
- przeprowadzić szkolenia z obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez użytkownika obiektu.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) umowa,
2) oferta Wykonawcy, w tym formularz wyceny,
3) SWZ,
4) zakres dostawy stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126014,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127535,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126014,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242902720

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126014,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.