Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00299559/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00317818/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dzierżązna” w ramach Projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Turek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.turek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_turek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dzierżązna” w ramach Projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Turek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7549ad5-f44a-489c-8ba2-c9195d6c608b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034308/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dzierżązna w ramach projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Turek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zielona energia i zmniejszenie energochłonności, działania B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności, numer naboru: KPOD.03.15-IW.27-001/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI-GK.ZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia jest wykonanie jednego zadania pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Dzierżązna, Gm. Turek” w formule zaprojektuj i wybuduj, składającego się z 2 faz i obejmującego:
I. Fazę projektową - opracowanie projektu obiektu budowlanego na podstawie posiadanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno- użytkowego.
II. Fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie dokumentacji projektowej,
2) demontaż starej technologii SUW,
3) dostawa i montaż nowych urządzeń technologicznych,
4) modernizacja studni głębinowych S1, S2,
5) budowa nowych rurociągów wody surowej od Studni do budynku SUW
6) budowa nowych rurociągów wody uzdatnionej od budynku SUW do zbiorników retencyjnych,
8) budowa nowych rurociągów wody uzdatnionej od zbiorników retencyjnych do SUW – pompownia II stopnia,
10) wykonanie nowego rurociągu tłocznego pompownia II stopnia poza budynek SUW
12) wykonanie nowej kanalizacji wód popłucznych
13) wykonanie nowej kanalizacji w chlorowni wraz z neutralizatorem
14) wykonanie nowej instalacji wod – kan w budynku
15) wykonanie nowych fundamentów pod urządzenia
16) montaż nowych wrót w hali filtrów
17) wymiana stolarki,
18) termomodernizacja ścian
19) remont dachu z termomodernizacją
20) malowanie pomieszczeń SUW,
21) układanie glazury i terakoty,
22) wymiana instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2583000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2645647,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUD-AN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484
7.3.3) Ulica: PIEKARSKA, nr 5, lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
- REMONT POMIESZCZEŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4
- REMONT LOKALI KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W TURKU
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- "Zakup i zainstalowanie magazynu energii wraz z zestawem fotowoltaicznym przy budynku Starostwa Powiatowego w Miechowie".
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





