eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Plac zabaw przy ul. Kochanowskiego 22 - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Plac zabaw przy ul. Kochanowskiego 22 - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw przy ul. Kochanowskiego 22 - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ca042e-2db7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Plac zabaw przy ul.Kochanowskiego 22

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.29.2022.EPI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4105689,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1544705,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowania placu zabaw przy ul. Jana Kochanowskiego 22 w zakresie - ETAPU I opisanego w dokumentacji projektowej.
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
Działka nr. ew. 4 z obrębu 7-06-02 w Dzielnicy Bielany w Warszawie przy ul. Kochanowskiego 22 o pow. 9 758 m2
3. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
1. Rozbiórki – ETAP I
Niecka – nawierzchnia betonowa - 649,4 m2
Niecka – betonowy murek oporowy 30x10cm - 295,8 mb
Scena plenerowa – nawierzchnia drewniana - 54,2 m2
Scena plenerowa – stalowa konstrukcja z zadaszeniem 850x650x350cm – 1szt.
Kontener magazynowy 600x360x250cm – 1szt.
4. Montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw – ETAP I (szczegółowo opisane w projekcie technicznym_branża architektura (str. 38- 52) w dziale: 2.16 Plac zabaw
1. Drewniana scena – 1szt.
2. Drewniana kuchnia – 1szt.
3. Drewniany stolik z krzesłami – 1szt.
4. Lina do wspinaczki – 2szt.
5. Zjeżdżalnia – 1szt.
6. Zjeżdżalnia rurowa – 2szt.
7. Huśtawka – 1szt.
8. Urządzenie zabawowe pn. kopuła – 1szt.
9. Karuzela – 2szt.
10. Tyrolka – 1szt.
11. Tablica informacyjna – 1szt.
5. Montaż urządzeń zabawowych na wodnym placu zabaw – ETAP I (szczegółowo opisane w projekcie technicznym_branża architektura strony 59-68 )
12. Zestaw 1
13. Zestaw 2
14. Zestaw 3
15. Zestaw 4
16. Zestaw 5
17. Zestaw 6
18. Zestaw 7
19. Zestaw 8
20. Zamgławiacze – 7szt.
21. Tablica informacyjna – 1szt.
6. Wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniami – ETAP I
Nawierzchnia bezpieczna piaszczysta
7. Wykonanie ścieżek komunikacyjnych oraz placów – ETAP I
Nawierzchnia żwirowa z głazami kamiennymi (plac wodny)
8. Wykonanie instalacji wody – ETAP I
9. Montaż zamgławiaczy – ETAP I
10. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostępu wraz z możliwością użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
11. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
1) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
2) dokumentacji projektowej, składającej się z:
a) PROJEKTU TECHNICZNEGO - branża architektura – dotyczy zagospodarowania terenu – tom III - w zakresie Etapu I (wraz z załącznikami) – stanowiący załącznik nr 9a do SWZ;
b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - branża architektura -zagospodarowania terenu w zakresie Etapu I – stanowiące załącznik nr 9b do SWZ;
c) Przedmiaru robót - branża architektura -zagospodarowania terenu w zakresie Etapu I – stanowiące załącznik nr 9c do SWZ;
d) PROJEKTU BUDOWLANEGO – branża sanitarna – w zakresie budowy przyłącza wodociągowego - stanowiący załącznik nr 10a do SWZ,
e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - branża sanitarna – budowa przyłącza wodociągowego – stanowiące załącznik nr 10b do SWZ;
f) Przedmiaru robót - branża sanitarna – budowa przyłącza wodociągowego – stanowiące załącznik nr 10c do SWZ
Zamawiający wymaga, aby montowane materiały oraz urządzenia były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniały normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2143890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3136389,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2143890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182210398

7.3.3) Ulica: Swarzewska 50 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2143890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.