Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526835/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna w zakresie przepisów prawa dotyczących RODO, AML, przeciwdziałania przestępstwom, antykorupcji, ochrony sygnalistów oraz BCMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakupy.arp.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna w zakresie przepisów prawa dotyczących RODO, AML, przeciwdziałania przestępstwom, antykorupcji, ochrony sygnalistów oraz BCMS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbdf8ab3-8843-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAZ.263.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego w zakresie świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego w zakresie przepisów prawa dotyczących RODO, AML, przeciwdziałania przestępstwom, antykorupcji, ochrony sygnalistów oraz BCMS w okresie obowiązywania umowy ramowej, zwanej dalej „umową” lub „umową ramową”.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie m.in. w poniżej wskazanych formach:
1) dokonywanie wykładni przepisów prawa ochrony danych osobowych;
2) ocenę prawidłowej realizacji przez ARP S.A. obowiązków dotyczących ochrony danych osobowych, w tym dotyczących: prowadzenia rejestrów, oceny skutków dla ochrony danych osobowych, współpracy z organem nadzorczym, realizacji praw podmiotów danych osobowych;
3) ocenę zgodności dokumentacji ARP S.A. (w tym umów, klauzul informacyjnych, procedur rejestrów wewnętrznych oraz ich projektów) z wymogami prawa ochrony danych osobowych wraz z rekomendacjami w tym zakresie;
4) dokonywanie wykładni przepisów prawa w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
5) ocenę prawidłowej realizacji przez ARP S.A. obowiązków dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
6) dokonywanie oceny zgodności dokumentacji ARP S.A. (w tym procedur, oceny ryzyka organizacji, prowadzenia rejestru, oceny ryzyka klienta oraz formularzy np. PEP) z wymogami ustawy o AML/CFT wraz z rekomendacjami międzynarodowymi w tym zakresie.
Wszystkie zlecenia wykonywane będą po uprzednim uzgodnieniu zakresu usługi.
3. Wszelkie opracowania pisemne, a w szczególności opinie i informacje prawne, ekspertyzy, analizy prawne, projekty dokumentów itp., muszą być sporządzone i podpisane przez radcę prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego skierowanego do realizacji Zamówienia.
4. W wyniku przeprowadzenia postępowania Zamawiający na podstawie art. 313 ustawy Pzp zawrze umowę z jednym (1) Wykonawcą, który nie będzie podlegał wykluczeniu, spełni warunki udziału w postępowaniu i którego oferta spełni wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ, uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ oraz nie będzie podlegać odrzuceniu.
W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie Zleceń na zasadach określonych we wzorze umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5. Maksymalna wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy nie przekroczy kwoty 36.000,00 zł netto, powiększone o należny podatek VAT.
6. Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
7. Więcej informacji w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forystek i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772219730
7.3.3) Ulica: Grzegórzecka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORYSTEK I PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI
jakie przetargi wygrała firma
FORYSTEK I PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont konserwatorski elewacji
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów i pogotowia dźwigowego 24h/dobę, 7 dni w tygodniu w obiektach UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w okresie 36 miesięcy
- Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Skalmierowice 23 - ponowienie
- Zakup licencji Google Analytics 360 w celu utrzymania ciągłości usługi analityki danych serwisów internetowych na okres 12 miesięcy
- Remont wejść do budynków 6,7,8 (Stary kampus)
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.