Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00359895/01 - Wynik z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Bolesławiec oraz jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaboleslawiec.pl/3501/594/postepowania-rowne-i-powyzej-130-000-zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Bolesławiec oraz jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbbe1ed-2e85-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00319221/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Bolesławiec oraz jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338714/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 427500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I Ubezpieczenie mienia:- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ),
- ubezpieczenie maszyn od wszystkich ryzyk.
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 271500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Ubezpieczenie komunikacyjne- ubezpieczenie komunikacyjne (OC,AC,NW,ASS)
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III Ubezpieczenie NNW członków OSP- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163153,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163153,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163153,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ TUW Warszawa - Pełnomocnik RESO Europa Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-219-13-72
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewskiej 41 - Pełnomocnik ul. Innowacyjna 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa - Pełnomocnik Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163153,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- -"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2025.
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Miasta Bolesławiec
- Dzierżawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Bolesławcu
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
- Usługa ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- Usługi ubezpieczenia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Cewice
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY TYCZYN.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.