Og³oszenie z dnia 2025-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00373400/01 - Og³oszenie z dnia 2025-08-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@loro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d823d11a-723a-4a2f-bba0-2517756a49581.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d823d11a-723a-4a2f-bba0-2517756a4958
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00422456
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00373400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. TP. 6. 2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - Pakiet 1, za³±cznik nr 4 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 197678,25 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - Pakiet 2, za³±cznik nr 4 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79751,50 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - Pakiet 3, za³±cznik nr 4 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4238,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - Pakiet 4, za³±cznik nr 4 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 279151,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 279151,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279151,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932081801
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 279151,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do wyznaczonego terminu sk³adania ofert nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4336,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4336,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4336,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4336,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do wyznaczonego terminu sk³adania ofert nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Rozbudowa ¦wiebodziñskiego Domu Kultury - etap II. Rozbudowa o dodatkow± salê kinow± oraz salê prób
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1239 Lubrza - Bucze - DK92
- Remont Obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie.
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu na uzupe³nienie zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ ol i oc, w celu zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw podstawowych us³ug oraz zakup sprzêtu do dzia³añ ratowniczych
- Zakup leków II dla SP ZOZ w Kra¶niku
- DOSTAWY LEKÓW, ¦RODKÓW OPATRUNKOWYCH I ¦RODKÓW ODKA¯AJ¡CYCH
- Dostawa soczewek wewn±trzga³kowych oraz zestawów niezbêdnych do przeprowadzenia operacji zaæmy oraz sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku.
- Dostawa aplikatorów brachyterapeutycznych.
- Zakup wraz z transportem i wniesieniem leków, testów panelowych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.