eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Hozjusza 1 i ul. Skłodowskiej nr 8, 10, 12, 14 - RD Grabówek



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Hozjusza 1 i ul. Skłodowskiej nr 8, 10, 12, 14 - RD Grabówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/788242

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Hozjusza 1 i ul. Skłodowskiej nr 8, 10, 12, 14 - RD Grabówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af161b9f-2adb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Budowa międzypokleniowego placu zabaw przy ul. Hozjusza 1 i ul. Skłodowskiej nr 8, 10, 12, 14 - RD Grabówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie w miejsce istniejącego betonowego boiska wraz z wyposażeniem i prowadzącymi do niego ciągami komunikacyjnymi w tym schodami terenowymi -międzypokoleniowego placu zabaw, urządzeń siłowni zewnętrznej, elementów małej architektury, nawierzchni, zagospodarowaniem zieleni z zapewnieniem możliwości korzystania przez osoby z niepełnosprawnościami jak i o ograniczonych możliwościach poruszania się.
1) wykonanie robót polegających na:
– demontażu istniejącego boiska betonowego na działce nr 656 oraz istniejących schodków i fragmentu chodnika, istniejących bramek, słupków i tablicy do kosza;
– budowie ogrodzenia na placu zabaw dla dzieci;
– dostawie i montażu: urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej, urządzeń pomocniczych oraz elementów małej architektury;
– budowie utwardzonych ciągów pieszych (nawierzchnia mineralna, utwardzona, z kostki kamiennej);
– wbudowaniu obrzeży chodnikowych w celu wydzielenia różnego rodzaju nawierzchni;
– wycince i zasadzeniu drzew;
– zabiegach zabezpieczenia oraz cięcie pielęgnacyjnego i formującego drzewa i krzewy;
– wykonanie nawierzchni: syntetycznej, żwirowej;
– odtworzeniu nawierzchni trawiastej w rejonie placu zabaw i zniszczonego trawnika podczas prac budowlanych;
– wywozie materiałów rozbiórkowych i ich utylizacja;
– wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) wykonanie dokumentacji odbiorowej powykonawczej, którą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej - 1 egz., w formie elektronicznej w formacie .pdf na nośniku USB/CD – 1 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB-JELCZ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021817

7.3.3) Ulica: POLNA 45

7.3.4) Miejscowość: CHWASZCZYNO

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405900,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.