eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciołka 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2162aee5-5b75-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030503/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja" . 6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
6Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
6.4. Włączona obsługa JavaScript;
6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
8.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 29/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego przez Wykonawcę odpowiednimi do tego pojazdami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Usługi transportu sanitarnego obejmują transport pacjentów wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innym podmiocie leczniczym (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji leczenia). Szczegółowy zakres podano w tabeli poniżej:


Lp. Rodzaj usługi Przybliżone ilości usług/km
1. Przewóz pacjenta w jedną stronę w granicach m.st. Warszawy z miejsca wezwania do miejsca docelowego Kierowca 5 przewozów
2. Przewóz pacjenta w jedną stronę w granicach m.st. Warszawy z miejsca wezwania do miejsca docelowego Kierowca z ratownikiem medycznym 800 przewozów
3. Przewóz pacjenta w granicach m.st. Warszawy z miejsca wezwania do miejsca docelowego i z powrotem. Świadczenie obejmuje oczekiwanie na pacjenta w punkcie docelowym do 60 minut Kierowca z ratownikiem medycznym 300 przewozów
4. Przewóz pacjenta w jedną stronę poza granice m.st. Warszawy z miejsca wezwania do miejsca docelowego Kierowca z ratownikiem medycznym 1650 km
5. Przewóz pacjenta poza granice m.st. Warszawy z miejsca wezwania do miejsca docelowego i z powrotem. Świadczenie obejmuje oczekiwanie na pacjenta w punkcie docelowym do 60 minut Kierowca z ratownikiem medycznym 1100 km
6. Oczekiwanie na pacjenta Powyżej 60 min 60 razy

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonywaniu usługi transportu sanitarnego opisanego w Rozdziale IV SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonywaniu usługi transportu sanitarnego opisanego w Rozdziale IV SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość posiadanych środków transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC
w zakresie świadczeń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 tyś. zł na wszystkie zdarzenia;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał minimum jedną usługę transportu sanitarnego, tj. usługę zgodną z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 130 000,00 PLN brutto (słownie sto trzydzieści tysięcy zł 00/100) a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje ratownika medycznego zgodne z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720).;
3) dysponuje osobami posiadającymi przewidziane prawem uprawnienia do kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia , w tym zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym,
4) dysponuje minimum 2 specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane (Polska Norma PN- EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe).
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. Warunek zostanie uznany za spełniony ponadto, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz minimum jednej usługi transportu sanitarnego, tj. zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 130 000,00 PLN brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100) wykonanej, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
- Wykaz osób, które będą realizować przedmiotową usługę zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (dotyczy ratowników medycznych),
- w przypadku kierowcy – zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym,
- w przypadku ratownika medycznego - kwalifikacje ratownika medycznego zgodne z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720).
- Wykaz pojazdów, które będą brać przeznaczone do realizacji przedmiotowej usługi, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SWZ
- kserokopia/e dowodu rejestracyjnego

Polisa OC w zakresie świadczeń objętych niniejszym przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 tyś. zł na wszystkie zdarzenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania kwoty, o której mowa w § 6 ust. 5 umowy ;
- w zakresie zmiany wynagrodzenia-
wynagrodzenie należne Wykonawcy może zostać odpowiednio zmienione w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020r. poz. 1342)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7.Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach wskazanych w ust. 6 jest:
1) złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę wynagrodzenia, zawierającego uzasadnienie oraz wyliczenie kosztów będących następstwem zmian oraz wskazanie daty, od której powinna nastąpić zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość jego wynagrodzenia;
3) podpisanie przez Strony aneksu do Umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 6, będzie odnosić się wyłącznie do niezrealizowanej części przedmiotu umowy.
9. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie przepisów, o których mowa w ust. 6.
10. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tj. waloryzację o wartość wskaźnika cen towarów i usług, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wejdzie w życie nie wcześniej niż począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Strona inicjująca zmianę winna złożyć wniosek zawierający żądanie zmiany wysokości wynagrodzenia przed upływem miesiąca, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, z tym że zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi począwszy od miesiąca, w którym został złożony ww. wniosek. Pierwsza zmiana wynagrodzenia (waloryzacja) może nastąpić najwcześniej po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, a pierwszym miesiącem, który może ona objąć będzie 7 miesiąc obowiązywania umowy.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia na podstawie wskaźnika cen towarów i usług, o którym mowa w ust. 10, może obejmować tylko koszty, które nie są objęte zmianami określonymi w ust. 6.
12. Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian jej wysokości, o których mowa w ust. 10 i 11 wynosi 5% wysokości wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 6 ust. 5 pkt 3.
13. Wykonawca, w przypadku zmiany wysokości jego wynagrodzenia zgodnie z ust. 10 i 11, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym powyższym zmianom dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są usługi;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-14 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.