eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu wraz z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu wraz z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu wraz z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ce178f-1a09-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012221/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu wraz z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303945/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn.: ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie wraz
z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej”

1. Przedmiotem zamówienia w systemie ,,zaprojektuj-wybuduj” jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie stosownych dokumentów niezbędnych do przystąpienia do realizacji planowanych działań inwestycyjnych a także wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych dotyczących termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Lubiewie wraz z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej.
2. Zadanie będzie realizowane w Szkole Podstawowej w Lubiewie przy ul. Wojska Polskiego 16.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację ścian w budynku głównym i sali gimnastycznej
z zapleczem,
b) termomodernizację i wymianę pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na budynku głównym,
c) termomodernizację i remont pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na sali gimnastycznej z zapleczem,
d) wymianę stolarki okiennej w budynku głównym,
e) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej przy budynku głównym i przy sali gimnastycznej z zapleczem,
f) demontaż starych pieców i montaż nowych pieców gazowych w układzie kaskadowym wraz z dostosowaniem instalacji c.o i wod.-kan. do potrzeb instalacji nowych kotłów oraz szkolenie obsługi,
g) montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku głównym i na sali gimnastycznej z zapleczem wraz ze szkoleniem obsługi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dla ww. inwestycji dokumentacji budowlanej obejmującej:
- załącznik do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę obejmujący branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną,
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w ww. branżach,
- przedmiar robót i kosztorys,
- projekt koncepcyjny instalacji fotowoltaicznych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, map, zezwoleń, decyzji.
6. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia projektu urządzeń fotowoltaicznych
z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zwany dalej „uzgodnieniem pod względem ochrony przeciwpożarowej” oraz zawiadomienia o wykonaniu montażu instalacji Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi.
7. Wykonanie dostawy i montażu zestawów fotowoltaicznych wraz
z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, w zakresie każdej lokalizacji, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę oraz osobę posiadającą certyfikat instalatora OZE lub posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, przy udziale Użytkownika.
8. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznych w lokalnym Zakładzie Energetycznym.
9. Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji wszystkich falowników, tj. połączenie z siecią internet oraz zintegrowania z jednym systemem w celu monitorowania produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznych z poziomu systemu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i realizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania,
z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności
i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11. Przyjęte rozwiązania techniczno-budowlane muszą przewidywać wyeliminowanie barier dla osób niepełnosprawnych, w tym słabowidzących poprzez zastosowanie stonowanej i kontrastowej kolorystyki elewacji pozwalającej zachować harmonię z otoczeniem, a jednocześnie zapewniającej odpowiedni kontrast miedzy ważnymi elementami architektury obiektu.
12. Przed wykonaniem elewacji budynków szkół Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dwie wersje koncepcji kolorystycznej wykończenia elewacji z użyciem min. 2-3 kolorów (w tym wykończenia szpalet) i uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego dla projektu kolorystyki budynków.
13. Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę należy wykonać w minimum 3 egzemplarzach w wersji papierowej wraz
z zapisem w wersji cyfrowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót z kosztorysem oraz projekt koncepcyjny instalacji fotowoltaicznych należy wykonać w min. 2 egzemplarzach wraz z zapisem
w wersji cyfrowej.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programach funkcjonalno-użytkowych i opiniach technicznych stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. Dokumenty te stanowią koncepcję przedprojektową, która będzie materiałem wyjściowym dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej i uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji, Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne.

UWAGA!
1/ Wykonawca nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty, jak wskazano na str. 7 załączonych programów funkcjonalno- użytkowych.
2/ Wykonawca nie jest zobowiązany do uzyskania na realizację przedmiotowej inwestycji pozwolenia na budowę, jak wskazano w załączonych programach funkcjonalno-użytkowych. Inwestycja będzie realizowana
w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

15. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlana, obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
16. W zakresie wykonania robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się
w szczególności do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
5) zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
6) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
7) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
8) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach (dotyczy inwestycji realizowanej w Szkole Podstawowej
w Bysławiu),
9) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień, opinii
i pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
11) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
12) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
13) prowadzenia dziennika budowy.
17. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności
z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny
z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
18. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.

19. Harmonogram i warunki płatności (dotyczy części nr 1 i 2 zamówienia)
1) Zamawiający przewiduje 2 płatności za wykonanie i odebranie poszczególnych etapów zamówienia, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę.
Przewiduje się następujące terminy wystawiania faktur:
a) I etap - za okres rozliczeniowy od dnia zawarcia umowy do 30.06.2023 r. obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie części robót budowlanych w wysokości 50,0 % całkowitej wartości zamówienia;
b) II etap – za okres rozliczeniowy od dnia 01.07.2023 r. do dnia zakończenia zadania, obejmujący wykonanie pozostałych robót budowlanych w wysokości 50,0 % całkowitej wartości zadania.
2) Termin odbioru częściowego i końcowego poszczególnych części nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 1358494,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn.: ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bysławiu wraz
z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej”

1. Przedmiotem zamówienia w systemie ,,zaprojektuj-wybuduj” jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie stosownych dokumentów niezbędnych do przystąpienia do realizacji planowanych działań inwestycyjnych a także wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych dotyczących termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Bysławiu wraz z wymianą kotłów, stolarki okiennej oraz montażem instalacji fotowoltaicznej.
2. Zadanie będzie realizowane w Szkole Podstawowej w Bysławiu przy ul. Kwiatowej 9.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację ścian budynku głównego, łącznika i sali gimnastycznej,
b) termomodernizację i wymianę pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na budynku głównym,
c) termomodernizację i remont pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na łączniku i sali gimnastycznej,
d) wymianę stolarki okiennej w budynku głównym,
e) montaż ,,oddzielenia” klatki schodowej i holu w budynku głównym,
f) montaż rolet zewnętrznych na budynku głównym,
g) montaż wyłazu dachowego na budynku głównym,
h) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej przy budynku głównym, łączniku i sali gimnastycznej,
i) demontaż starych pieców i montaż nowych pieców na pellet w układzie kaskadowym wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na pellet oraz dostosowaniem instalacji c.o i wod.-kan. do potrzeb instalacji nowych kotłów, szkolenie obsługi,
j) montaż folii przeciwsłonecznej na szybach okien sali gimnastycznej,
k) montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku głównym i sali gimnastycznej wraz ze szkoleniem obsługi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dla ww. inwestycji dokumentacji budowlanej obejmującej:
- załącznik do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę obejmujący branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną,
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w ww. branżach,
- przedmiar robót i kosztorys,
- projekt koncepcyjny instalacji fotowoltaicznych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, map, zezwoleń, decyzji.
6. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia projektu urządzeń fotowoltaicznych
z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zwany dalej „uzgodnieniem pod względem ochrony przeciwpożarowej” oraz zawiadomienia o wykonaniu montażu instalacji Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi.
7. Wykonanie dostawy i montażu zestawów fotowoltaicznych wraz
z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, w zakresie każdej lokalizacji, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę oraz osobę posiadającą certyfikat instalatora OZE lub posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, przy udziale Użytkownika.
8. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznych w lokalnym Zakładzie Energetycznym.
9. Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji wszystkich falowników, tj. połączenie z siecią internet oraz zintegrowania z jednym systemem w celu monitorowania produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznych z poziomu systemu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i realizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania,
z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności
i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11. Przyjęte rozwiązania techniczno-budowlane muszą przewidywać wyeliminowanie barier dla osób niepełnosprawnych, w tym słabowidzących poprzez zastosowanie stonowanej i kontrastowej kolorystyki elewacji pozwalającej zachować harmonię z otoczeniem, a jednocześnie zapewniającej odpowiedni kontrast miedzy ważnymi elementami architektury obiektu.
12. Przed wykonaniem elewacji budynków szkół Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dwie wersje koncepcji kolorystycznej wykończenia elewacji z użyciem min. 2-3 kolorów (w tym wykończenia szpalet) i uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego dla projektu kolorystyki budynków.
13. Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę należy wykonać w minimum 3 egzemplarzach w wersji papierowej wraz
z zapisem w wersji cyfrowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót z kosztorysem oraz projekt koncepcyjny instalacji fotowoltaicznych należy wykonać w min. 2 egzemplarzach wraz z zapisem
w wersji cyfrowej.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programach funkcjonalno-użytkowych i opiniach technicznych stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. Dokumenty te stanowią koncepcję przedprojektową, która będzie materiałem wyjściowym dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej i uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji, Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne.

UWAGA!
1/ Wykonawca nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty, jak wskazano na str. 7 załączonych programów funkcjonalno- użytkowych.
2/ Wykonawca nie jest zobowiązany do uzyskania na realizację przedmiotowej inwestycji pozwolenia na budowę, jak wskazano w załączonych programach funkcjonalno-użytkowych. Inwestycja będzie realizowana
w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

15. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlana, obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
16. W zakresie wykonania robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się
w szczególności do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
5) zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
6) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
7) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
8) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach (dotyczy inwestycji realizowanej w Szkole Podstawowej
w Bysławiu),
9) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień, opinii
i pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
11) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
12) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
13) prowadzenia dziennika budowy.
17. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności
z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny
z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
18. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.

19. Harmonogram i warunki płatności (dotyczy Części nr 1 i Części nr 2 zamówienia):
1) Zamawiający przewiduje 2 płatności za wykonanie i odebranie poszczególnych etapów zamówienia, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę.
Przewiduje się następujące terminy wystawiania faktur:
a) I etap - za okres rozliczeniowy od dnia zawarcia umowy do 30.06.2023 r. obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie części robót budowlanych w wysokości 50,0 % całkowitej wartości zamówienia;
b) II etap – za okres rozliczeniowy od dnia 01.07.2023 r. do dnia zakończenia zadania, obejmujący wykonanie pozostałych robót budowlanych w wysokości 50,0 % całkowitej wartości zadania.
Pozostałe inf. znajdują się w SWZ zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2584063,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Przed upływem terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
Część nr 1 :
1/ Firma Marbruk sp. z o.o. sp. k. Charzykowy
Cena oferty brutto: 3 443 889,30 zł


Zamawiający na sfinansowanie Części nr 1 przeznaczył kwotę w wysokości 1 670 948,69 zł. Oferta z najniższą ceną na Część nr 1 wynosi 3 443 889,30 zł. Wobec powyższego, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3443889,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3443889,30 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Przed upływem terminu składania ofert złożono 2 oferty:
1/ Firma Marbruk sp. z o.o. sp. k., Charzykowy
Cena oferty brutto: 6 019 989,00 zł

2/ Zakład Remontowo – Budowlany i Handel Róża Wiśniewska, Mąkowarsko Cena oferty brutto: 4 157 400,00 zł

Zamawiający na sfinansowanie Części nr 2 przeznaczył kwotę w wysokości 3 130 151,31 zł. Oferta z najniższą ceną na na Część nr 2 wynosi 4 157 400,00 zł. Wobec powyższego, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4157400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6019989,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.