eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa Gminnej Biblioteki w Augustowie, filia w Ploskach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Gminnej Biblioteki w Augustowie, filia w Ploskach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052119870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowo

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 502186966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpaugustowo@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gbpaugustowo.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Gminnej Biblioteki w Augustowie, filia w Ploskach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dcaecf6-38ab-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00346920/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Gminnej Biblioteki w Augustowie, filia w Ploskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP.26.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Augustowie, filia w Ploskach realizowanego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0, Priorytet 2 Kierunek Interwencji 2.1,, Infrastruktura bibliotek 2021-2025”, dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Budynek usytuowany jest na działce o nr ew. 1238/3 we wsi Ploski Gmina Bielsk Podlaski. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1.1. Branża budowlana: wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie robót ziemnych, wykonanie fundamentów w postaci ław fundamentowych żelbetowych zbrojonych 4 prętami średnicy 14 mm o wysokości 40 cm, wykonanie ścianek fundamentowych murowanych z bloczków betonowych o szerokości 24 cm, wykonanie wieńca żelbetowego na ściankach fundamentowych o wym. 24 x 24 cm, wykonanie ścian nadziemnych murowanych z gazobetonu grubość 24 cm i 12 cm klasy 700, wykonanie docieplenia zewnętrznych ścian fundamentowych styropianem XPS grubość 17 cm, w pozostałej części ścian zewnętrznych wykonanie docieplenia do wysokości stropu styropianem EPS-70-038 grubość 20 cm, wykonanie okapników pokrytych blachodachówką na ścianach szczytowych oraz zadaszeniu wejścia głównego, wykonanie przewodów wentylacyjnych z pustaków ceramicznych 18,8x18,8x24 cm zakończonych na dachu kominkami wentylacyjnymi, wykonanie słupów stóp fundamentowych, podciągu, stropu i wieńców żelbetowych monolitycznych, wykonanie płyty stropowej żelbetowej grubość 17 cm z betonu C16/20, wykonanie izolacji stropu z wełny mineralnej grubość 28 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,035 W/(m·K), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej ściennej, posadzkowej i stropowej, dachowej, izolacji pionowej ścian fundamentowych, montaż schodów strychowych składanych o wymiarach 0,7x1,4 m w stropie, wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej pokrytego blachodachówką grubość 0,5 mm, wykonanie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej grubość 0,5 mm, montaż blaszanej szalówki o szerokości 21 cm na powierzchniach szczytowych budynku, daszku nad wejściem głównym i przybudówce, wykonanie na ścianach szczytowych oraz na zadaszeniu wejścia głównego okapniki pokryte blachodachówką, ułożenie gresu antypoślizgowego (minR10) odpornego na ścieranie min. klV, wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych, a w pomieszczeniach mokrych cementowo-wapiennych, wykonanie dwukrotnego szpachlowania ścian gipsem wraz z ich malowaniem farbą emulsyjną, ułożenie glazury w pomieszczeniu nr 4 przy umywalce 2x2 m oraz w pomieszczeniach WC na ścianach do wysokości 2 m, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wg dokumentacji projektowej, wykonanie napisu ,,BIBLIOTEKA” nad drzwiami zewnętrznymi z liter o wysokości 18 cm ze stali nierdzewnej, wykonanie stelażu drewnianego wraz z montażem paneli blaszanych na ścianach budynku, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nawierzchni placu przed budynkiem oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, wykonanie podbudowy pod nawierzchnię na placu z pospółki zagęszczonej 40 cm i tłucznia grubość 15 cm, wykonanie oznakowania miejsc parkingowych łącznie ze stanowiskiem dla osób niepełnosprawnych, wykonanie rekultywacji terenów zielonych tj. oczyszczenie terenu ze zbędnych narośli, krzaków, drzew, korzeni, zbędnych utwardzeń, gruzu itp., uzupełnienie fragmentów terenu ziemią roślinną z zagęszczeniem, wyrównaniem i wygładzeniem powierzchni, zasianie trawy boiskowej o wzmocnionej odporności na uszkodzenia mechaniczne, wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych mocowanych do słupów stalowych montowanych w stropach betonowych na podmurówce prefabrykowanej.
1.2 Branża sanitarna: wykonanie wewnętrznej instalacji wodno – kanalizacyjnej (instalacja wody ciepłej i zimnej oraz instalacja kanalizacji sanitarnej), montaż armatury sanitarnej, wykonanie instalacji ogrzewania gruntową pompą ciepła, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji klimatyzacji, wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków na nieczystości ciekłe do gotowego, prefabrykowanego, żelbetowego zbiornika o pojemności 9,81 m3.
1.3 Branża elektryczna: wykonanie demontażu istniejących instalacji elektrycznych, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej nN, wykonanie rozdzielnic elektrycznych, wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, wykonanie systemu przyzywowego w WC dla osób niepełnosprawnych, wykonanie instalacji niskoprądowych – instalacja okablowania strukturalnego LAN w tym wykonanie Głównego Punktu Dystrybucyjnego, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, wykonanie połączeń głównych i wyrównawczych, wykonanie instalacji uziemienia, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie badań i pomiarów elektrycznych.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dwóch tablic informacyjnych: pierwsza tablica o wymiarach 0,9 – 0,6 m wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ umieszczona wewnątrz budynku, druga o wymiarach 180 cm-120 cm wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021, poz. 953) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w projekcie zagospodarowania działki, projekcie architektoniczno – budowlanym, projekcie technicznym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Ogólnobudowlanych, przedmiarze robót dla branży budowlanej, projekcie technicznym – Instalacje Sanitarne, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlano – Montażowych (branża sanitarna), przedmiarze robót dla branży sanitarnej, projekcie technicznym (zbiornik szczelny na nieczystości ciekłe o pojemności 9,81 m3), w projekcie technicznym – Instalacje Elektryczne, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych – Instalacje Elektryczne, przedmiarze robót dla branży elektrycznej.
3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.
4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: wykonywaniu prac fizycznych ogólnobudowlanych. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1609447,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1985506,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1609447,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowo-Usługowe STALBUD Stanisław Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431000579

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 29C/12

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1609447,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.